Liepos 1 d. įsigaliojus naujam migracijos įstatymui vežėjai vėl imasi už galvų – kyla dar daugiau problemų dėl Vidurio Azijos šalių vairuotojų atsivežimo į Lietuvą, o jų priregistravimo sistema vis dar kupina korupcijos. Tiesa, Lietuvos Migracijos departamentas šias problemas žino ir siekia jas sutv...
Lietuvos vežėjai
120 straipsnių
Situacija pasienyje su Baltarusija išlieka nepakitusi: srautai nemažėja, sąlygos vairuotojams išlieka prastos (2)
Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovas Giedrius Mišutis teigia, kad pasienyje su Baltarusija krovininio transporto srautas ir toliau išlieka didelis, tačiau pažymi, jog situacija nėra tragiška. Tuo metu vežėjai toliau skundžiasi nepalankiomis laukimo sąlygomis palaukimo aikštelėse vyksta...
„Girteka Transport“ vadovas: dideli apribojimai atsivežti užsienio vairuotojus sukels problemų logistikos sektoriui (1)
Ilgųjų reisų vairuotojų gyvenimą išbandęs logistikos įmonės „Girteka Transport“ vadovas Mindaugas Paulauskas mano, kad didžiausia vežėjų problema – nepakankamas saugių stovėjimo aikštelių kiekis. Logistikos sektoriuje, anot jo, egzistuoja problemos su personalo įsivežimu bei vis dar matomos Europos ...
Baltarusiai importą iš Lietuvos uždraudė, bet autobusais patys ir toliau atvyksta: siūlo jiems įvesti limitus (25)
Nors visai neseniai Baltarusija pareiškė stabdanti importą iš Lietuvos, baltarusiai ir toliau patys autobusais vyksta į mūsų šalį įsigyti prekių. Kol vieni siūlo baltarusiams įvesti ribojimus dėl galimo išvežti prekių kiekio, kitų teigiama, kad geriau režimui skirtus pinigus kaimynai išleidžia Lietu...
Pastarąją savaitę lenkų ūkininkų rengti protestai pro Lenkiją keliaujantiems Lietuvos vežėjams didesnių nuostolių neišprovokavo, sako Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Vytautas Milėnas.
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus statistiką, rodančią, kad kelių transporto įmonės praėjusiais metais ir krovinių vežė daugiau, vežėjų atstovai kraipo galvomis ir sako, kad realybė absoliučiai priešinga – 2023-ieji buvo ypač blogi, ir nėra priežasčių manyti, kad šiemet bus geriau.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis palaiko Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) generalinio advokato antradienį oficialiai išreikštą siūlymą naikinti Europos Sąjungos (ES) Mobilumo paketo nuostatą, įpareigojančią vilkikus kas aštuonias savaites grąžinti į jų registracijos šalį, rašoma praneši...
Lietuvos transporto ir logistikos bendruomenė sulaukė itin džiugios ir jiems palankios žinios iš Europos Sąjungos Teisingumo teismo (ESTT). Generalinis advokatas pateikė ilgai lauktą išvadą dėl Mobilumo paketo bylos. kaip rašoma išvadose, Mobilumo paketo įpareigojimas vilkikus kas aštuonias savaites...
Lietuvos vežėjai šiemet registruoja žymiai daugiau transporto priemonių nei prieš metus, tačiau ekspertai sako, kad tai nereiškia, jog Europos krovinių pervežimo rinka auga. Tiesiog dabar mūsų šalį pasiekia tie vilkikai, kuriuos verslas užsisakė dar pernai, be to, transporto įmonės nebesikrausto į L...
Trečiadienį Vyriausybės posėdyje buvo pritarta įstatymo projektui, kuriuo numatoma galimybė vežėjui turėti galimybę naudotis transporto priemonėmis, išnuomotomis bet kurioje Europos Sąjungos (ES) valstybėje narėje, be vairuotojo.
Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovas spaudai Giedrius Mišutis tvirtina, kad nuo birželio 1 d. Lenkijoje įsigaliojusio draudimo Rusijos ir Baltarusijos vilkikams, didelio vilkikų eilių šuolio Lietuvos–Baltarusijos pasienyje nesimato, tačiau Varšuvos sprendimo įtaka juntama. Tuo tarpu as...
Vežėjų atstovai atkreipia šalies transporto ir logistikos įmonių dėmesį į nuo birželio 1 d. įsigaliojusį Lenkijos sprendimą, pagal kurį ne tik vilkikai, bet ir visos priekabos bei puspriekabės, registruotos Rusijoje ar Baltarusijoje, nebegalės patekti į šios šalies teritoriją. Prognozuojama, kad šis...
Europos institucijoms galutinai susitarus dėl apyvartinių taršos leidimų prekybos sistemos (ATLPS) reformos, vežėjai ruošiasi naujam mokesčiui, kuris didins transporto įmonių kaštus ir kels jų paslaugų kainas. Be to, verslas nerimauja, kad už taršą teks mokėti du kartus, nes didinti dyzelino akcizą ...
Lietuva tapo lenkų sprendimo įkaite: vežėjai baiminasi, kad eilės pasienyje su Baltarusija dar padidės (1)
Lenkijos sprendimas uždaryti pasienio su Baltarusija kontrolės punktus krovininiam transportui ne iš Europos Sąjungos šalių netruko suformuoti vilkikų eilių pasienyje su Baltarusija Lietuvoje. Vyriausybės atstovai sako, kad problemą pavyko stabilizuoti, tačiau neatmeta tikimybės, kad eilės vėl gali ...
Nors Europos Sąjungos (ES) Mobilumo paketas, vežėjams nustatęs griežtesnes veiklos taisykles, galioja jau metus, transporto įmonių atstovai sako, kad iki šiol yra priversti taikytis prie skirtingose šalyse taikomų skirtingų tvarkų, nuolat mokėti kontrolierių skiriamas baudas, o kartais net keliems m...
Krovinių srautai į Kazachstaną ir kitas NVS šalis išaugo, bet Lietuvos vežėjams vietos prie stalo nėra (2)
Lietuvos eksporto į Kazachstaną, Kirgiziją, Uzbekiją ir kitas Vidurinės Azijos šalis mastai nuo karo Ukrainoje pradžios išaugo kartais, tačiau mūsų šalies vežėjai šia situacija vargiai geba pasinaudoti. Lietuviškos transporto įmonės stebi augančius krovinių srautus, bet nuo jų yra atkirstos Baltarus...
Lietuvos transporto sektorius – tarsi smarkiai banguojantis vandenynas. Dar 2022 metų viduryje buvo kalbėta apie didėjančius, o jau metų pabaigoje – apie 15–20 proc. sumažėjusius pervežimo įkainius. Tokio bangavimo problemų mastas gana platus: jis mažina transporto įmonių apyvartas, mažiau sumokama ...
Susitraukę krovinių srautai, nukritę pervežimų įkainiai ir Rusijos karo Ukrainoje sukeltas neapibrėžtumas rinkose Lietuvos transporto įmones verčia atsargiai planuoti artimiausią ateitį bei aktyvuoti taupymo planus. Jau stabdomi naujų vilkikų įsigijimai, o kai kurių bendrovių vadovai sako, kad turės...
Užimtumo tarnyba siūlo kitiems metams taikyti didesnę nei 5 tūkst. užsieniečių įdarbinimo kvotą vežėjams. Kas pastaruoju metu keitėsi vežėjų ir logistikos sektoriuje?
Panašu, kad šių metų pradžioje skambėję nuogąstavimai, esą Rusijos karas Ukrainoje, pasikeitusi teisinė aplinka ir lėtėjanti pasaulio bei Europos ekonomika Lietuvos vežėjams suduos stiprų smūgį, nepasitvirtino. Daugelis transporto ir logistikos įmonių sėkmingai prisitaikė prie kintančių sąlygų, tad ...