Nenumaldomai artėjantis Juodasis penktadienis ir šventinis sezonas – metas, kai reklamų srautas sprogsta nuo gausybės pasiūlymų. Skambios antraštės, akį traukiantys vaizdai ir „tik kartą metuose“ matomi nuolaidų pasiūlymai – kiekvienas prekių ženklas vartotojus apsipirkti vilioja savaip. Tačiau ar v...
Linas Šimonis
65 straipsnių
Rusiško kapitalo prekybos tinklą „Mere“ valdanti „Valientė“ praėjusiais metais išaugino pardavimo pajamas, uždirbo daugiau pelno nei 2022–aisiais. Vis dėlto „Delfi“ kalbinti ekspertai sako, kad tinklo demonstruojami uždarbiai yra kuklūs ir prekybininką vadina nišiniu. Anot jų, čia apsiperka žmonės, ...
Lietuvoje sparčiai auga rusiško kapitalo prekybos tinklas „Mere“, kurį valdo čia įsteigta įmonė „Valientė“. Šalyje veikia 20 parduotuvių, kurių lentynose gausu ir lietuviškos produkcijos. Vis dėlto finansiniai praėjusių metų rezultatai ne tokie įspūdingi. Ekspertai įvertino, kiek karo metu Lietuvoje...
Per tris savaites nuo karo Ukrainoje pradžios iš Rusijos masiškai pasitraukė keli šimtai Vakarų kapitalo verslų, pradedant drabužiais, restoranais, baigiant automobilių pramonės, technologijų ir naftos įmonėmis. Ekspertų teigimu, Rusija neturi kuo pakeisti jų prekių, tad šalies ir jos gyventojų lauk...
Po Rusijos pradėto karo Ukrainoje skaičiuojama, kad per tris savaites beveik 400 užsienio kapitalo kompanijų paskelbė apie planus sustabdyti arba sumažinti savo veiklą Rusijoje. Tačiau kai kurie verslai nusprendė toliau tęsti darbus šioje šalyje.
Į parduotuvę – tik su kvietimu: specialistas įvardijo, kaip tokia „slapta parduotuvė“ veikia pirkėjus (24)
Slapta internetinė rūbų parduotuvė, kurioje lankytis gali tik turintys specialų kvietimą, – štai tokia parduotuvė pernai tapo prieinama ir lietuviams. Rinkos marketingo specialistai sako, kad tai – speciali pardavimų strategija, kuriai esame paveikūs visi. „Kuo dalykas retesnis, tuo mes jo labiau no...
Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų (170)
Jei didžiųjų sezoninių išpardavimų metu įprastai kojos iš Lietuvos nekeliate, mūsų šalyje vykdomų išpardavimų mastai ir prekybininkų siūloma 20-40 proc. nuolaida gali atrodyti lyg saldainis, tačiau tiems, kurie apsipirkti vyksta į didžiąsias mados sostines, tokie prekių nukainojimai dažnai sukelia n...
Didžiausias Rusijos žemų kainų parduotuvių tinklas „Svetofor“ jau pradėjo plėtrą ir Lietuvoje. Praeitą savaitę Kaune duris atvėrė pirmoji prekės ženklo „Mere“ parduotuvė, šiemet Lietuvoje planuojama atidaryti dar 40 parduotuvių. Vertindami naują žaidėją Lietuvos rinkoje ekspertai tikino, kad čia įsi...
Lietuviai skaito produktų etiketes, o specialūs produktų žymėjimai, tokie kaip „ekologiška“ ar „be konservantų“, kartais turi įtakos jų pirkimo įpročiams. Maža to, Lietuvos gyventojams rūpi įmonės ar prekės ženklo reputacija, o ši turi įtakos sprendimui pirkti. Tokias tendencijas atskleidė „Spinter ...
Prie pietinio Vingio parko įėjimo esančiame 14 hektarų sklype netrukus iškils keturi daugiabučiai, biurų pastatas ir didžiulis prekybos centras. DELFI kalbinti specialistai teigiamai vertino projekto vietą, tačiau negarantavo, kad jis bus sėkmingas.
Prekybos centro „Maxima“ akcija „Kaip prisijaukinti slibiną“ sulaukė didelio susidomėjimo – tėvai ieško populiariausių žaislų, specialiai važinėdami po parduotuves, nes kai kuriose „Maximose“ pastarieji jau išpirkti. Vaikai dažniausiai prašo juodos ir baltos spalvos žaislinių slibinų.
Vienas iš Kaune įsikūrusio prekybos miestelio „Urmas“ simbolių – specialūs prekybai skirti traukiniai. Prieš 10 metų įgyvendintas unikalus Lietuvoje projektas pasirodė itin sėkmingas, todėl netrukus planuojama jį plėsti, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Tai, kad prekė mums atrodo pigesnė, jei kainoje po kablelio – 99 centai, jau esame ne kartą girdėję. Tačiau ar žinojote, kad kai kurias prekes prekybininkai sąmoningai parduoda brangiau, nes įsigiję brangesnę prekę jaučiame didesnį pasitenkinimą? Tokią gudrybę LRT.lt atskleidė rinkodaros specialista...
Parduotuvių pardavėjai – vis dar populiariausia specialybė Lietuvoje. Tačiau bent jau didžiųjų prekybos tinklų darbuotojų per pastaruosius dvejus metus sumažėjo beveik dešimtadaliu.
Daugiau nei prieš metus atsidarant pirmoms parduotuvėm „Lidl“, daugelis tikėjosi, kad čia apsipirkti bus galima pigiau. Tačiau ir šis tinklas Lietuvoje už tą pačią prekę prašo gerokai daugiau nei Lenkijoje, net jei čia mokesčiai didesni.
Penktadienį feisbuke pradėjo plisti įrašas apie padavėjas, pavaišinusias skurstantį senolį sriuba. Viena jų sako nesitikėjusi tokios visuomenės reakcijos ir teigia, kad šiuo gestu tiesiog norėjo padėti nepasiturinčiam senjorui.
Birželio 2 dieną vienerių metų veiklos sukaktį minėsiantis „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostinas Dimitrovas Roussevas-Peine`as sako, kad konkuruoja tik su Lietuvoje veikiančiais prekybos tinklais.
Prekybos tinklui „Maxima“ pradėjus naują komunikacijos kampaniją, kurioje pirkėjams žadamos lenkiškos kainos, rinkodaros ir viešųjų ryšių profesionalai pasidalino į priešingas stovyklas: vieni sveikina šį „Maxima“ žingsnį, kiti vadina tai grubia klaida, už kurią reikėtų atleisti vadovus.
„Pasitikrinkite! Ar nesate skolingas už privalomąjį sveikatos draudimą“, – toks plakatas yra bene pirmas dalykas, kurį pamato Lietuvoje iš lėktuvo išlipę emigrantai.
Antradienį visas pasaulis švęs įsimylėjėlių dieną. Apie Valentino dieną dažnai sakoma, kad tai – rinkodaros specialistų sugalvota šventė, tačiau prekybininkai tikina, kad nors šios šventės populiarumas auga, psichozės kelti tiesiog neapsimoka, nes lietuviai šią dieną išlaidauti nelinkę.