Latvijos ekonomikos ministras Viktoras Valainis svarsto penkis galimus sprendimus, kurie leistų sumažinti maisto produktų kainas prekybos centruose. Tai naujienų agentūrai LETA pareiškė ministro patarėja komunikacijos klausimams Katrina Iljinska.
maisto produktų kainos
18 straipsnių
Estija padidino PVM: žurnalistai beveik tris mėnesius sekė, kas darėsi su kainomis maisto prekių parduotuvėse (14)
Kai kurie prekybos tinklai stipriai kelia tam tikrų produktų kainas, dėl ko labiau tuštėja klientų piniginės, ir tokį sprendimą grindžia padidėjusiu PVM mokesčiu.
Šių metų lapkritį Lietuvoje buvo fiksuota defliacija ir per mėnesį kainos sumažėjo 0,4 proc. Tačiau metinė statistika rodo, kad kainos vis dar kilo. Anot ekspertų, sakyti, kad neatpigo visiškai jokie maisto produktai – negalima. O šiuo metu jau vyksta derybos tarp tiekėjų ir prekybos tinklų dėl kitų...
Meta akmenį į tiekėjų daržą: maisto kainos galėtų kristi ir labiau, jei būtų pagaminama pakankamai (2)
Po dviejų mėnesių pertraukos kai kurių maisto produktų kainos vėl smuko – maistas ir nealkoholiniai gėrimai lapkritį, palyginti su spaliu, atpigo 0,4 proc. Labiausiai pigo kruopos, džiovintos daržovės, grietinė, kava, bet pabrango miltai, saldumynai, rūkyti mėsos gaminiai. Prekybininkai teisinasi – ...
Specialistas žodžio nevynioja: maisto kainos parduotuvėse – laužtos iš piršto, o kūčiukai tapo išvis „auksiniai“ (23)
Vis sparčiau artėjant šventiniam laikotarpiui, neretai tenka girdėti gyventojų nuogąstavimą dėl plonėjančios piniginės ir neplanuotų išlaidų šventinėms dovanoms ar netgi Kūčių ar Kalėdų stalui. Maisto kainas stebintys ekspertai sako, kad jos beprecedentiškai šoko į viršų, todėl padidėjusių sąskaitų ...
Konkurencijos taryba netirs, ar maisto perdirbėjai ir prekybininkai Lietuvoje galėjo sudaryti kartelinius susitarimus, neva nulėmusius itin dideles maisto produktų kainas, o kartu – ir rekordinę infliaciją.
Kodėl maisto produktams išleidžiame vis daugiau: kainų šuolio rekordininkė ir dvi atpigusios prekės (1)
Statistikos departamentas skelbia, kad infliacija lėtėja – tai yra ji šiek tiek sumenko, tačiau tai menkai guodžia eilinius piliečius, kuriems tenka lankytis parduotuvėse. Kai kurie produktai brango kartais ir ekspertai sako, jog tai sukels ilgalaikes pasekmes ne tik vartotojams, bet ir prekybininka...
Skaitytojas pasidalino ką pamatė atostogaudamas. Nustebino saldainių kainos Lietuvoje ir Kroatijoje.
Lietuvos prekybos tinklų parduotuvės per pastaruosius metus žymiai išaugo praktiškai visų maisto produktų kainos, o šiek tiek atpigo vos kelios rūšys vaisių ir daržovių. Šiek tiek mažiau maistas brango kaimo vietovių parduotuvėse, tačiau rekordinė infliacija neaplenkė ir jų.
Augalinio aliejaus kainoms siekiant aukštumas, o prekybos centrams imantis normuoti parduodamus maisto produktus, Europa ir toliau naudoja iš maistinių augalų pagamintus biodegalus.
Vasara baigėsi nedidele kainų lygio stabilizacija, tačiau netrukus rinka gali pažerti naujų staigmenų, – paskelbė maisto kainų lyginimo portalas Pricer.lt. Maisto krypties vadovo Petro Čepkausko teigimu, pirkėjų kišenės netrukus patuštės, mat rugsėjį prognozuojamas naujas maisto kainų šuolis.
Finansų ministras Vilius Šapoka skeptiškai nusiteikęs pridėtinės vertės mokesčio (PVM) sumažinimo maisto produktams klausimu ir interviu Eltai teigė, kad ilgalaikio kainų mažėjimo tai neatneštų. Lietuvos prekybos įmonių asociacijos prezidento Lauryno Vilimo nuomone, tokia lengvata padėtų Lietuvos pr...
Smulkiuosius augintojus vienijančios specializuotos platformos kūrėjai aiškinosi, ar pagrįsti teiginiai, kad smulkiųjų ūkininkų parduodami produktai kainuoja brangiau.
Jungtinių Tautų (JT) maisto ir žemės ūkio organizacija (FAO) ketvirtadienį pranešė, kad pasaulinės maisto produktų kainos birželį augo sparčiausiais tempais per ketverius metus dėl pabrangusio cukraus ir daugumos kitų produktų. Organizacijos rengiamas maisto produktų kainų indeksas birželį, palygint...
Š. Jazukevičius. Prie naujo prekybos centro atidarymo psichozės prisidėjo ir valdžios vykdoma mokesčių ir socialinė politika (15)
Savaitgalį daugeliui lietuvių teko sudalyvauti arba bent jau stebėti naujo prekybos centro atidarymo psichozę.
Kas kaltas dėl išaugusių kainų? Norėdamas atsakyti į šį klausimą, premjeras Algirdas Butkevičius sušaukė darbo grupę (per ketverius jų sukurta buvo dešimtys).
Akcijos tikslas – atkreipti prekybininkų ir valdančiųjų dėmesį, kad reikia kažką daryti ir kažko imtis, kad lietuviams būtų patogu ir malonu gyventi Lietuvoje, „Žinių radijui“ sakė akcijos „Neisiu į prekybos centrą“ iniciatorius Karolis Ramoška.
Prezidentūra padidėjusias maisto produktų kainas sieja su išaugusiu vartojimu, kuo pasinaudojo prekybininkai.