Sėkmingo verslo receptas, kaip pasakytų daugelis verslų, kiekvienam yra skirtingas. Vienam veikia vieni dalykai, kitam – kiti. Vis dėlto, yra keletas taisyklių, kurias kiekvienas iš jų taiko. Viena tokių – dėmesys įmonės įvaizdžiui. Įvaizdžio rinkodara, kaip sako 12 metų rinkodaros srityje dirbanti ...
Natalija Kurganovė
3 straipsnių
Natalija Kurganovė – UAB „Biržų duona“ marketingo ir tvarumo vadovė
Kepykla iš Biržų šiandien žinoma visoje Lietuvoje: investuojame ne į tvarumą, o į vaikų ir anūkų ateitį (2)
Maisto pramonės įmonės Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje šiuo metu susiduria su iššūkiais ne tik dėl besibaigiančios energetikos ir ekonominės krizės. Europos Sąjungos reikalavimai spaudžia vis daugiau investuoti į tvarumą bei žaliąją energiją ir mažinti CO2 emisijas. Deja, ne visi verslai finansi...