Karas ir infliacija pirkėjų sąmonėje išstūmė COVID, o visa trijulė iš esmės pakeitė pirkėjų įpročius, kurie pradėjo parduotuvėse lankytis rečiau ir perka produktų ilgesniam laikui, be to daug atidžiau stebi kainas, rodo rinkos tyrimų kompanijos „NielsenIQ“ surinkti duomenys.
NielsenIQ Baltics
4 straipsnių
Жители были озабочены пандемией, а с началом войны у них появился еще один повод для экономии, люди реже стали покупать вещи, связанные с роскошью. С другой стороны, появились и новые тенденции потребления, одна из них – активность покупателей и клиентов.
Ekspertai pastebi, kad Lietuvos vartotojų lūkesčiai pradėjo kristi dar prieš prasidedant karui Ukrainoje, tačiau dabartinė situacija juos dar labiau pablogins. Infliacijos veiksnys taip pat mažina vartotojų perkamąją galią ir galimybes vartoti. Visa tai atsilieps ir Lietuvos ekonomikai, kuri šiemet,...
Pandemijos veiksnys vartotojų elgesiui turėjo labai stiprų poveikį. Vis dėlto į antrą vietą jį dar prieš Rusijai pradedant karą Ukrainoje nustūmė infliacija, lemianti bendrą kainų lygio kilimą, pažymi „NielsenIQ Baltics“ vadovė Ilona Lepp.