Daugiau nei 60 milijonų parsisiuntimų ir apytikriai 180 milijonų dolerių pajamų nuo spalio pabaigos: naujausia „Nintendo“ priklausančios „Pokemon“ franšizės reinkarnacija – „Pokemon“ mobiliųjų žaidimų programėlė – džiaugiasi pasauline sėkme.
Pokemon Go
94 straipsnių
Parodęs, ką veikė po koncerto Kaune, Edas Sheeranas leptelėjo: jei nebūčiau muzikantas, būčiau vis dar nekaltas (1)
Rugpjūčio 3 d. „Grammy“ laureatas, dainininkas ir dainų autorius Edas Sheeranas pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame jis matomas sėdintis ant Dariaus ir Girėno stadione sukonstruotos scenos užkulisiuose ir žaidžia „Pokémon“ žaidimą.
Grafinis dizainas – labai dinamiškas ir nuolatos besikeičiantis. Kasdien kinta ir jo tendencijos, reaguodamos į vis tobulėjančias technologijas bei visuomenės poreikius. Žinoma, grafinis dizainas turi madas, kurios populiarios jau ne vienerius metus ir net nesiruošia niekur pasitraukti, kadangi puik...
Dali ir Anne Bainsai atvyko iš Londono, kad sudalyvautų „Pokemon GO“ festivalyje Niujorke, Randalo saloje.
Dali ir Anne Bainsai atvyko iš Londono, kad sudalyvautų „Pokemon GO“ festivalyje Niujorke, Randalo saloje.
Vargu ar kuriam vairuotojui būtų jauku dalyvauti eisme, kai iš visų pusių – žinutes rašinėjantys, telefonu kalbantys, vaikus auklėjantys ar dar bala žino ką veikiantys vairuotojai. Juk, taip sakant, susirinkome čia pavairuoti, ar ką? Kai beveik kasdien pranešama apie kruvinas avarijas, kuriose – dal...
Ar norėtumėte pietums gauti porciją skaniųjų močiutės kotletų? O gal po darbo užkopti į Alpes ir įkvėpti gaivaus kalnų oro? Aštresnių pojūčių? Prašom: nusikelkite į Pompėją 79 metais ir visu kūnu patirkite Vezuvijaus išsiveržimą – lavos kaitrą, pelenų kvapą ir kartų skonį burnoje. Sveiki atvykę į 20...
Rytoj kompiuteriniam „Pokemonų“ žaidimui sukanka 25 metai. 1996 m. Japonijoje išleisti „Pokemonai“ užkariavo ne tik kompiuterinių žaidimų industriją, bet ir televiziją bei išmaniųjų telefonų ekranus. Kaip „Pokemonai“ tapo pasauliniu hitu, kuo naujai išleistas žaidimas „Pokemon Go“ skyrėsi nuo kitų ž...
Visas dėmesys – vartotojo patirčiai: penkios tendencijos, kurias privalu žinoti ne tik IT sprendimų kūrėjams (1)
Kuriant IT sprendimus didelis dėmesys skiriamas vartotojo sąsajai (angl. User Interface, UI). Vis tik informacinių technologijų srities ekspertai sutaria, kad už išvaizdą ir galimybes svarbiau vartotojo patirtis (angl. User Experience, UX) juose. Kuo šios dvi iš pažiūros panašios sąvokos skiriasi ir...
Šiandien, prieš 61 metus, 1958 m. spalio 18 d., pasauliui pristatytas vienas pirmųjų kompiuterinių žaidimų pasaulyje „Tennis for two“. Tai – teniso simuliacija, į kurią žvelgiant iš šių dienų perspektyvos, sunku patikėti, kad keli brūkšneliai ir rutuliukas galėjo būti pasaulį stebinanti inovacija. D...
Papildytos realybės (augmented reality AR) technologijos toliau skverbiasi į kasdienį mūsų gyvenimą. Skelbiama, kad visame pasaulyje šiuo metu papildytos realybės akiniais ir kitais įrenginiais naudojasi apie 300 tūkstančių žmonių, o bendra AR rinka jau viršija tris milijardus dolerių. Visgi ekspert...
Paaugliškais nuotykių filmais „Guliverio kelionės“, „Šiurpuliukai“ bei animacine juosta „Monstrai prieš ateivius“ išgarsėjęs Robas Lettermanas šįkart kviečia į patį įspūdingiausią savo karjeroje projektą – kultiniais „Nintendo“ žaidimais paremtą filmą apie XXI amžiaus pradžios kultūrinį fenomeną, pa...
Baigęs universitetą Japonijoje, Tomohiro Ohno nežinojo, ką nori veikti toliau. Užtat žinojo, ko tikrai nenori veikti: dirbti tradicinėje Japonijos kompanijoje.
Kaip paskatinti gyventojus būti pilietiškai aktyvesniais ir balsuoti Europos Parlamento (EP) rinkimuose? Tokia užduotis buvo pavesta Europos Palamento biuro ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje organizuotame hakatone „Votecraft“. Konkursą laimėjusios komandos atstovė tinklaraščiui Euroblogas.lt...
Kiekvienas, susižavėjęs gyvais, fantasmagoriškais, gausybe ryškių gyvūnų išpuoštais „Nintendo“ vaizdo žaidimais, apsilankęs kompanijos būstinėje Kiote, Japonijoje, iš pradžių gali sutrikti. Taip pasijuto ir „Bloomberg“ žurnalistai, apsilankę joje ir pažvelgę į „Nintendo“ gyvenimą iš vidaus.
Birželio 9-ąją daugiau kaip 18 tūkst. abiturientų laikė valstybinį matematikos egzaminą, kuriame buvo pateiktos 24 užduotys. Po egzamino socialiniuse tinkluose pradėjo kilti diskusijos dėl užduotyse pasitelktų pavyzdžių.
Prieš kelias savaites protmūšyje buvo užduotas klausimas apie daugiau nei prieš dešimtmetį vykusias triatlono varžybas Škotijoje. Neslėpsiu – tik išgirdus klausimo pradžią nevalingai išsprūdo atodūsis „Tik ne dar vienas pointless information klausimas apie sporto įvykį prieš n+k metų“. Ir vis dėlto ...
Mes žinome, kad technologijos gali turėti nenumatytų pasekmių, pavyzdžiui, sukelti nutukimo epidemiją ar nugvelbti iš mūsų darbo vietas. Perdju (JAV) universiteto Krammerto verslo mokyklos mokslininkai neseniai atliko vieną tyrimą, kuriame atskleidė dar vieną būdą, kaip technologijos įneša sumaištį ...
Po neįtikėtinos papildytos realybės žaidimo „Pokemon Go“ sėkmės buvo pasipylę daug bandymų sekti jo pėdomis, tačiau iki šiol niekam nepavyko sukelti masinio vartotojų susidomėjimo. Galbūt tai pavyks padaryti naujam žaidimui „Snatch“, kuris apibūdinamas kaip „Pokemon Go“ prekės ženklams.
Papildytoji realybė toliau žadina mūsų fantazijas. Laidoje bandysime atsakyti: pramogos ar edukacija yra šios erdvės ateitis, susipažinsime su menininko Zach Lieberman darbais ir brolių Ledų kurtu papildytosios realybės žaidimu mobiliesiems įrenginiams. Pabaigoje – įdomiausių mobiliesiems skirtų pap...