prekių ženklas

13 straipsnių

Vytautas Karoblis

Derinti pardavimų skatinimą ir prekių ženklo stiprinimą – tarsi bandyti išlaikyti tobulą pusiausvyrą žongliruojant ant lyno. Vienoje pusėje slypi trumpalaikės pajamos, kitoje – ilgalaikė vertė, kurią prekių ženklas kuria nuosekliai investuojant į vartotojų pasitikėjimą ir lojalumą. Nors iš pirmo žvi...

Tomas Stasiukevičius, Indrė Pepcevičiūtė-Bogušienė

Gegužės 30–31 d. vyks didžiausia inovacijų ir progreso konferencija Baltijos šalyse LOGIN. Viena renginio temų – asmeninis prekių ženklas. Ar investicija į jį atsiperka? Apie tai pasikalbėjome su „Persona Cognita“ įkūrėja ir stratege, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesore Dr. Dominyka Ven...

Vilija Viešūnaitė, Patentinių patikėtinių instituto pirmininkė, TRINITI JUREX advokatė

Neseniai buvo paskelbta žinia, kad registruojant prekių ženklą JAV, prekių ženklo savininkas turės būti atstovaujamas JAV turinčio teisę veikti patentinio patikėtinio ar teisininko. JAV yra viena populiariausių valstybių, kurioje Lietuvos pareiškėjai registruoja prekių ženklus, todėl daugeliui pirma...