Elektroninė prekyba pastaraisiais metais augo neįtikėtinu tempu ir jos populiarumas tęsiasi. Besibaigiant šiems metams, pats laikas įvertinti, kokios tendencijos vyravo ir kaip šis segmentas plėtosis ateityje.
prekyba internetu
50 straipsnių
Prekyba internetu - elektroninė prekyba įvairiomis prekėmis virtualiose parduotuvėse ar fizinių parduotuvių elektroniniuose puslapiuose. Užsisakius prekę interntu, ją galima atsiimti tiesiogiai iš prekybininko, pasirinkti pristatymą į namus ar į atsiėmimo punktą.
Kalėdų dovanos internetu: saugiai apsipirkti padės 6 paprasts taisyklės.
„eBay“ ambasadorius Aivaras atsakė, kaip sulaukti tarptautinės sėkmės: lietuviai neišnaudoja daug galimybių (3)
Neretas verslininkas, norintis įsitvirtinti e. prekybos sektoriuje ir pasiekti užsienio klientus, naudojasi specialių platformų paslaugomis. Viena iš populiariausių visame pasaulyje – „eBay“, kurios pirkėjai ir pardavėjai gyvena net 190 šalių. Naudojantis šia platforma galima ir parduoti, ir nusipir...
Inovacijų agentūros atstovės teigimu, e. prekyba visame pasaulyje jau kurį laiką išgyvena spartų augimą ir jis tikrai nemažės. Tai lemia ir skatina aibė veiksnių, todėl verslai vis dažniau keliasi į skaitmenines platformas ir siekia vystysi būtent e. komerciją. Tačiau sėkminga e. prekyba galima tik ...
Šiandien turbūt sunkiai rastume tai, ko negalėtume nusipirkti internetu, ne išimtis ir žemės ūkio prekės. Nors „Agrochemos“ įmonių grupė agroverslo srityje veikia nuo 1993 metų, tačiau apie prekybą elektroninėje erdvėje pradėjo mąstyti tik 2021 metais pandemijos metu. „Tuomet aiškiai keitėsi vartoto...
Lietuvos verslai vis spartesniu žingsniu žengia ir užkariauja pasaulio rinkas. Prekiauti tik Lietuvoje tampa vis labiau nebemadinga, o štai ekspertai atkreipia dėmesį, kad elektroninė komercija išgyvena aukso amžių. Pastarosios augimas prognozuojamas ir toliau, o galimybė savo prekes siūlyti interne...
Dvidešimt penkerius metus veikianti lenkų internetinės prekybos parduotuvė „Allegro“, siūlanti plataus masto prekių kategorijas nuo smulkios ir stambios elektronikos iki sodo reikmenų, sparčiu žingsniu skverbiasi į kaimyninių šalių rinką. Nors Lietuvoje šis vardas dar nėra gerai žinomas, įmonės sėkm...
Internetinė prekyba Lietuvoje išlaiko ryškaus augimo tendencijas, rodo „Swedbank“ duomenys. Šalies gyventojų išlaidos interneto pirkiniams per 2023 m., palyginti su ankstesniais metais, išaugo beveik 27 proc. ir siekė daugiau nei 2,7 mlrd. eurų.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „Allegro” tarptautinių pardavimų vadovas Mateusz Długokęcki pasakoja, kaip iš Lietuvos pasiekti 14 mln. klientų rinką.
Svarstoma uždrausti prekiauti fejerverkais degalinėse, keisti prekybos internetu tvarką: verslas dalį siūlymų laiko pertekliniais (2)
Rudens sesijoje Seimas spręs, ar reikėtų sugriežtinti pirotechnikos gaminių prekybą. Teisės ir teisėtvarkos komiteto (TTK) redaguotame įstatymo projekte numatyta, kad F2 kategorijos fejerverkų, kuriuos galima civiliams naudoti savarankiškai, nebeliktų degalinių lentynose. Taip pat siūloma nustatyti,...
Internetinės apsipirkinėjimo platformos, itin išpopuliarėjusios pasaulinės pandemijos metu, lieka populiarios ir dabar: galimybė apsipirkti sėdint ant sofos, nuobodžiaujant autobuse, migdant kūdikį savo kieme ar išgaudžius laisvesnę akimirką darbovietėje vilioja milijonus žmonių visame pasaulyje. Ta...
Pasaulio ekonomika susiduria su rimtais sunkumais: nerimą kelia išaugusių būtinųjų išteklių kainos bei stabiliai aukšta infliacija. Pinigų politikos griežtėjimas išliks ir artimiausioje ateityje, todėl vartojimo ir investicijų rodikliai taip pat nedžiugins. Kita vertus, bendrų ekonomikos tendencijų ...
Apdairūs pirkėjai naujuosius metus pradėjo grąžindami švenčių metu įsigytas prekes ir sukeldami nemenką galvos skausmą jas pardavusiems mažmenininkams. Akivaizdu, kad pirkėjų biudžetus spaudžia išaugusios pragyvenimo išlaidos.
2022-aisiais el. komercijos pardavimai visame pasaulyje pasiekė rekordinę 5,7 trln. JAV dolerių žymą. Šis skaičius net ir didžiausius skeptikus į el. prekybos sritį verčia žiūrėti rimtai, o savo laimę valdant el. parduotuvę išbando vis daugiau žmonių. Kad pirmi kartai versle neatneštų finansinių nes...
Pandemijos pradžioje e. prekybos sektorius išgyveno tikrą aukso amžių. Tačiau 2022-ieji e. prekybininkams atnešė pirmuosius rimtus išbandymus – aukštą infliaciją ir didelį ekonominį neapibrėžtumą. Tai reiškia, kad inertišką augimą keičia daug aktyvesnės pastangos sėkmingai konkuruoti dėl kiekvieno k...
Ketvertą metų internetu batus pardavinėjusi Giedrė Pranevičienė spalio viduryje Lazdijų centre atidarė nuosavą parduotuvę jaukiu pavadinimu „Noriu batų“ ir jau pirmąją savaitę paaiškėjo, kad tų norinčiųjų yra gerokai daugiau, nei pati šeimininkė tikėjosi. Neperlenksime lazdos sakydami, kad nuo lanky...
Ne priešas, o sąjungininkas: kodėl e. parduotuvės turėtų užtikrinti galimybę prekes grąžinti kuo paprasčiau? (2)
E. komercijai užimant vis svarbesnę rolę vartotojų gyvenime, Lietuvos pardavėjai privalės skirti vis daugiau dėmesio, atrodytų, smulkioms detalėms, galinčioms nulemti jų verslo sėkmę. Vienas tokių veiksnių – paprasto prekių grąžinimo užtikrinimas. Tačiau ekspertai pastebi, kad šalies e. parduotuvės ...
Nors pandemijos ribojimų pabaiga paskatino vartotojus grįžti į fizines parduotuves, tyrimo bendrovės „Norstat“ apklausos duomenimis, likti e-parduotuvių klientais ketina daugiau nei 50 proc. apklaustųjų visose Baltijos šalyse. Tiesa, internetinei prekybai vartotojai kelia ir tam tikrus reikalavimus,...
Nors prekybos internetu tokių ryškių šuolių neprognozuojama, kaip pandemijos metu, tačiau ji pakankamai populiari ir dabartiniame laikmetyje, kai yra įtakojama karo bei infliacijos. Gana didelė dalis vartotojų renkasi apsipirkimą internetu, nes taip patogiau ir sutaupoma laiko, be to, internetines p...
Aukščiausios kokybės prekės, nepriekaištingas klientų aptarnavimas, nuoseklus komunikacijos planas ir aiški el. parduotuvės struktūra neabejotinai sukuria pridėtinę vertę klientui ir padeda išsiskirti iš konkurentų. Kita vertus, nors į verslo augimą įdedama daug sunkaus darbo, į antrą planą dažnai n...
Pastaruoju metu vis daugiau verslų bando atliepti besikeičiančias vartojimo tendencijas ir didelį dėmesį skiria tvarumui. Žaibišku greičiu pandemijos metu augęs e. komercijos sektorius – ne išimtis. Kokiais būdais jame veikiančios įmonės stengiasi tapti draugiškesnės aplinkai?