Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) siūlo 2025 metams patvirtinti maksimalų užsieniečių įdarbinimo kvotos dydį. Tokį siūlymą aljansas pateikė Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai bei kitoms atsakingoms valstybės institucijoms, rašoma pranešime spaudai.
Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas
12 straipsnių
Ar pastebėjote, kad kai verslininkai kalba apie darbuotojų trūkumą, dažnai jiems išsprūsta, jog darbuotojų ne iš principo nėra, bet nėra tų, kurie NORĖTŲ dirbti. Čia kalba neina apie tas unikalias profesijas, kurioms reikalingas išties specifinis parengimas, o apie tuos sektorius, kur trūksta vairuo...
Visose Europos šalyse smarkiai trūkstant tarptautinių krovinių vežimo vairuotojų, dėl jų pritraukimo Europos Sąjungoje konkuruojančios Lietuvos transporto įmonės valdžios institucijoms siūlo peržiūrėti užsieniečių įdarbinimo tvarką.
Didžiausias šalies transporto ir logistikos įmones vienijantis Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) turi naują valdybą. Jos sudėtyje dviejų metų kadencijai išrinkti penkių bendrovių – „Finėjas“, „Hegelmann Transporte“, „Hoptransa“, „Girteka Transport“ ir „Transimeksa“ – atstovai.
Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) praneša, kad Europos Komisija patenkino jų skundą – Ispanija kompensacijas už degalus teiks ne tik savo šalies, bet ir visų ES valstybių transporto įmonėms.
Siekiant išspręsti kilusias įtampas tarptautinio transporto darbo rinkoje, pagrindiniai sektoriaus atstovai Vyriausybei pateikė siūlymus dėl vairuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo kvotos nustatymo 2023 metams.
Krovininio kelių transporto paslaugų eksportas šių metų pirmąjį pusmetį sudarė 2,5 mlrd. eurų – 23,8 proc. daugiau nei 2021 metais tuo metu. Tą skelbia Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), remdamasis Lietuvos banko duomenimis.
Europos Komisija (EK) atsižvelgė į Lietuvos verslo pastabas ir paskelbė naują peržiūrėtą transporto priemonės grąžinimo į registracijos šalį taisyklės išaiškinimą: prievolė bus taikoma tik vilkikams, o taikymo priekaboms ir puspriekabėms – atsisakyta, praneša Tarptautinio transporto ir logistikos al...
Įsigaliojus Mobilumo paketui, Lietuvos transporto ir logistikos sektoriui trūksta vairuotojų, įmonės negali tiekti tinkamų paslaugų užsienio klientams, todėl vežama mažiau tarptautinių krovinių, praneša Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA).
Europos Komisija (EK) yra parengusi dokumento projektą, kuriuo siūloma panaikinti įpareigojimą vilkikus kas aštuonias savaites grąžinti į jų registracijos šalį, tačiau nuo tolesnių teisėkūros procedūrų kol kas susilaikoma.
Būsimi profesionalūs vilkikų ir autobusų vairuotojai vietoj žadėtos supaprastintos jų parengimo tvarkos, kurią siūlė Susisiekimo ministerija, gali sulaukti priešingo rezultato – jau nuo kitų metų vairuotojų mokymų trukmė gali smarkiai pailgėti, o mokymų paslaugos gerokai pabrangti, tikinavežėjus vie...
Dalis Lietuvos logistikos įmonių dėl priimto Mobilumo paketo savo veiklą perkelia į užsienio valstybes, tačiau pačių logistikos ir transporto įmonių vadovų teigimu, likusių laukia nepavydėtina situacija. Nepaisant to, kad šis sektorius patirs didžiulį sukrėtimą, o Mobilumo paketas gali sukelti ir ba...