Gyvenimo kokybės formulė turi kelis elementus: mūsų genetika, asmenybė ir aplinka, kurioje mes esame. Daugiausia galime paveikti aplinką.
Verslo akcentai 2016
29 straipsnių
Pardavimo specialistai dažnai pritrūksta kompetencijos klausinėdami ir besiaiškindami kliento poreikį bei ypatingai retai geba išryškinti produkto ar paslaugos naudas klientui suprantamu būdu.
„Kai tik pajuntate, kad viskas, ką darote, yra labai gerai, tai ženklas, kad verta susimąstyti ir ieškoti objektyvaus grįžtamojo ryšio”.
Svarbiausia - atsirinkti teisingus žmones bei sudaryti tokią aplinką, kuri juos įgalintų tinkamai elgtis.
Vienas iš lengviausių verslo santykų pamatavimo kriterijų - patikrinti, kiek ir kaip pasiekti planuoti tikslai, ar jie atitinka pirminį įsivaizdavimą laiko, pinigų ir kt. prasmėmis.
Ugdymas nėra tobulinimas tik to, ko darbuotojui trūksta, tai tuo pačiu yra ir gebėjimas atskleisti potencialą, pamatyti jo galimybes. Sudėtingesnės užduotys, įtraukimas į sprendimus ir kt. leidžia darbuotojui pamatyti kitas perspektyvas.
Kas jums yra kasdieninio gyvenimo kokybė? Ar tikrai ja mėgaujatės? Dažnas vadovo ir verslininko darbų palydovas - nuolatinis problemų sprendimas. Tik ar tikrai visos problemos yra esamąjame laike?
Pareigybės aprašymas nusako darbuotojo funkcijas ir atsakomybes. Kodėl jis naudingas? Svarbu, kad į jį nebūtų įtraukta per daug smulkmeniškų funkcijų, abstrakcijų, vidaus tvarkos taisyklių, apibendrinimų.
Lyderystėje labai svarbu savianalizė. Kiekvienas vadovaujantis žmogus turėtų skirti laiko refleksijai: kaip aš gyvenu, elgiuosi, kokį rezultatą tai man suteikia?
Brandus derybininkas į derybas žiūri kaip į bendradarbiavimą, kitu atveju tai tampa konkurencija ir karo lauko kova. Labai svarbu ieškoti ir atrasti tokius interesus, kurie abiems pusėms yra vienodai priimtini. Didelę įtaką turi ir pati derybų aplinka.
Pagrindinis organizacijų efektyvumo didinimo projektų tikslas - sukurti optimalią ir sklandžiai veikiančią organizacinę struktūrą. Tokiu būdu visi padaliniai ir darbuotojai turi aiškų atsakomybės ir funkcijų suvokimą, leidžiantį efektyviai siekti jiems nustatytų tikslų.
Aptarnavimas apima procesą nuo pasisveikinimo iki pokalbio su klientu užbaigimo. Kuo svarbios nuostatos, įsitikinimai, kuriuos turi klientų aptarnavimo specialistai? Kokius įgūdžius reikia vystyti?
Verslo ryšiai padeda gauti tai, ko patys neturime duotoju momentu. Verslo ryšių kūrimas prasideda nuo asmens sprendimo tai daryti sąmoningai, skiriant tam laiko bei kitų pastangų.
Vadovavimas ugdant (angl. - coaching), samprata, pasiekusi verslą iš sporto industrijos. Vadovo darbas ugdant pavaldinius turi būti toks, kad darbuotojas reikiamu metu turėtų reikalingos kompetencijos atlikti darbus tam tikroje kokybėje ir kiekybėje.
Ar tikrai sėkmingas žmogus yra tas, kuris visko turi? Yra kuo nors reikšmingu? Į kokius spąstus patenkame, siekdami tokiais būti bei elgtis pagal visuomenei priimtinas normas?
Koks svarbiausias veiksmas, leidžiantis efektyviai valdyti turimus laiko resursus? Verslininkai ypatingai klysta, duodami pažadus ir neįvertindami savo galimybių juos įgyvendinti. Kita vertus, jie koncentruojasi į einamuosius klausimus pamiršdami kitų, labiau strateginių situacijų sprendimą. Netobul...
Derybos prasideda tada, kuomet yra išsakomos abiejų šalių pozicijos. Jei gaunamas abipusis pritarimas, tuomet rezultatas yra pasiekiamas greitai. Jei lūkesčiai ir reikalavimai skiriasi, tuomet prasideda „virvės traukimo“ varžybos. Kokios pagrindinės išeitys tokiose situacijose? Kodėl neverta žiūrėti...
Mūsų emocijos - tai mūsų reakcijos į aplinką dalis. Kas mums suteikia energijos, kas ją iš mūsų atima? Koks pirmas emocijų valdymo žingsnis? Kodėl svarbu įsisamoninti savo reakcijas? Kodėl svarbu nepasiduoti impulsyvioms reakcijoms? Koks emocijos galiojimo laikas? Tik atpažinę savo emociją, galime p...
Kas turėtų užsiimti pardavėjų ugdymu? Ugdymas - tęstinis procesas, ir kiekvienas pardavėjas turėtų žinoti, kokias kompetencijas jam reikėtų tobulinti. Kaip tai padeda pasiekti geresnių pardavimo rezultatų? Pagrindinės pardavėjų ugdymo nuostatos.
Vadovas visuomet turi žinoti, kur yra jo stipriosios ir silpnosios pusės ir būtent 360º tyrimas padeda jam tai padaryti. Kokie vadovai yra efektyviausi? Kodėl organizacijoms svarbu nuolat atlikti minėtą tyrimą?