Žalieji finansai ir tvaraus verslo ateitis: kur link judame? Draugiško aplinkai verslo modelis jau nebe tik didžiųjų korporacijų rūpestis. Mažoms, smulkioms įmonėms ne tik būtina orientuotis į tvarų veikimo modelį, tačiau tai atneša ir naudos. Plačiau - šiame pokalbyje.
verslo modelis
13 straipsnių
Dar daugiau įmonių privalės veikti tvariai: jau netrukus naujoji direktyva įpareigos peržiūrėti verslo strategiją (2)
„Audifina“ tvarumo projektų vadovė Daiva Dėdinienė savo „Tvarumo kurso“ konferencijos pranešimą pradėjo pasaka apie pelėdžiukę ir jos vaikus. Pelėdžiukė savo atžaloms atnešė pelytę ir paprašė vaikų pradėti skaityti ir rašyti. Vaikai ėmė išsisukinėti: „man, mamute, skauda koją…“ „Man, mamyte, – sparn...
„Shein“, kurią Z kartos pirkėjai pamėgo dėl itin pigios vienkartinės mados – ir kurią tvarumo ekspertai dėl tos pačios priežasties atstumia, – įtaka pasaulio vartotojams pastaruosius porą metų buvo nenuginčijama.
Daugiau nei prieš 100 metų, per pramonės revoliuciją sukurtos ekonominės teorijos, verslo modeliai ir organizacinės struktūros XXI amžiuje nebėra sėkmingos. Aukščiausi vadovai turi keisti savo mąstymą ir matyti ne 3–5 metų, o 100 metų perspektyvą. Tačiau ar šiandieniniai vadovai yra pasirengę tik į ...
Kažkada darbdaviui užtekdavo mokėti darbuotojams atlyginimą, kad jie būtų motyvuoti dirbti, dabar toks verslo modelis nebeveikia. Nuo darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos priklausančio verslo vadovai turi nuolat sukti galvas, kaip išlaikyti darbuotojus ir pritraukti naujų.
Pandemija paskatino ne vieną įmonę keisti verslo modelį, o siekdami išvengti fizinės prekybos uždarymo ir bankroto daugelis prekybininkų persikėlė į internetinę erdvę. Ne išimtis buvo ir regionuose įsikūrę verslai, kuriems elektroninė prekyba išlieka aktuali ir atlaisvinus ribojimus.
Per pastaruosius keletą mėnesių apie naujų parduotuvių atidarymą Latvijoje ir esamų tinklų plėtrą paskelbė keli užsienio žemų kainų parduotuvių tinklai – kartu su „Lidl“, kuris jau kelerius metus lėtai įrenginėja savo parduotuves, Rusijos žemų kainų tinklas „Mere“ paskelbė, kad planuoja užkariauti k...
Besibaigiant pirmajam metų ketvirčiui, įmonės jau pristatė praėjusių metų finansinius rezultatus, o kovo ir balandžio mėnesiais teikia ir savo veiklos ataskaitas. Jei anksčiau svarbiausiu verslo sėkmės kriterijumi laikyta teigiama pajamų ir pelno kreivė, šiandien investuotojų, klientų ir darbuotojų ...
Ką darytumėte, jei sužinotumėte, kad per artimiausius tris mėnesius neteksite regėjimo? Būtent tokia istorija ištiko Steph Cutler, sėkmingai dirbusią mados dizainere „Ted Baker“ ir „Marks & Spencer“, kai netikėtai, būdama vos dvidešimt kelerių, ji išgirdo siaubingą diagnozę – per tris mėnesius ji be...
Lietuvoje veikiančių skandinaviškų bankų verslo modelis – neneš reikiamo pelno. Ilguoju laikotarpiu, nepakeitę savo strategijos, jie nebesugebės uždirbti akcininkus tenkinančių pelnų, o tai gali priversti skandinavus perkelti bankų veiklą į kitus regionus. Apie tokias liūdnas perspektyvas įspėja Bal...
Ko reikia, kad įmonė sėkmingai augtų, neprarastų kliento ir atsilaikytų augančioje konkurencinėje aplinkoje? Vilniuje viešėjęs, aštuonerius metus Olandijos premjero pareigas ėjęs profesorius Janas Peteris Balkenende dalijasi savo patarimais ir įžvalgomis apie tvaraus augimo verslo modelio svarbą.
Greitėjantis gyvenimo tempas, nuolat tobulinamos technologijos keičia ne tik vartotojų įpročius bei poreikius, bet ir įmonių gyvenimą. SEB organizuotame renginyje „Innovation LAB“ dalyvavęs, Šveicarijos smegenų centro „Fluidminds“ įkūrėjas Patrickas Stahleris įspėja, kad norinčios išgyventi įmonės j...
Londono rytinėje dalyje atsidarė nauja kavinė, kurioje mokama už joje praleistą laiką. Jos savininkai rusai tikisi, kad jų koncepcija pasitvirtins ir tokios kavinės išpopuliarės.