Praėjusių metų liepą įsigalioję Kelių transporto kodekso pakeitimai nepadėjo nei padidint konkurencijos tarp vežėjų, nei pagerinti susisiekimo paslaugų kokybės, praneša Valstybės kontrolė.
vežėjai
185 straipsnių
„Iki pagerėjimo, kurio būtų galima tikėtis maždaug antrą 2025 m. ketvirtį, situacija Lietuvos transporto sektoriuje dar bus kurį laiką sunkiau nuspėjama“, – teigia „Citadele“ banko valdybos narys ir Verslo bankininkystės tarnybos vadovas Baltijos šalims Vaidas Žagūnis. Vis dėlto, stiprų statistinių ...
Lietuvos ekonomikai gyvybiškai svarbus transporto sektorius – iššūkių kelyje: ar bebus kam vežti krovinius (13)
Darbuotojų iš trečiųjų šalių srautui Lietuvoje pasiekus aukštumas, politikai svarsto imtis kardinalių sprendimų, motyvuojant, kad nevaldoma migracija aštrina nacionalinio saugumo klausimus.
Liepos 1 d. įsigaliojus naujam migracijos įstatymui vežėjai vėl imasi už galvų – kyla dar daugiau problemų dėl Vidurio Azijos šalių vairuotojų atsivežimo į Lietuvą, o jų priregistravimo sistema vis dar kupina korupcijos. Tiesa, Lietuvos Migracijos departamentas šias problemas žino ir siekia jas sutv...
Vis garsiau kalbant apie tvarumą ir CO2 mažinimą, transporto įmonės žvalgosi ir į elektrinius vilkikus. Tiesa, jų naudojimas nėra masinis, nes stabdo infrastruktūra ir teisinio reguliavimo trūkumai.
Transporto įmonės vykdo Vyriausybės iškeltus ekologijos reikalavimus, tačiau tai daryti darosi vis sunkiau – valstybė nėra linkusi finansiškai prisidėti prie perėjimo prie alternatyvaus kuro, o pačios įmonės finansiškai tokių išlaidų sau negali leisti. Nors valstybė biudžete ir yra numačiusi beveik ...
Lietuviai tradiciškai konkuruoja su lenkais. Tai didesnė rinka, kurios verslo žaidimo taisyklės kiek kitokios. Visgi, į ten patekti trokštama.
Nuo šių metų gegužės 1 d. įsigaliojo nauji Kelių transporto kodekso reikalavimai vežėjams, vykdantiems keleivių vežimą už atlygį lengvaisiais automobiliais. Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) pradeda keisti taksi ir pavėžėtojo paslaugas teikiančių vairuotojų leidimus.
Situacija pasienyje su Baltarusija išlieka nepakitusi: srautai nemažėja, sąlygos vairuotojams išlieka prastos (2)
Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovas Giedrius Mišutis teigia, kad pasienyje su Baltarusija krovininio transporto srautas ir toliau išlieka didelis, tačiau pažymi, jog situacija nėra tragiška. Tuo metu vežėjai toliau skundžiasi nepalankiomis laukimo sąlygomis palaukimo aikštelėse vyksta...
„Girteka Transport“ vadovas: dideli apribojimai atsivežti užsienio vairuotojus sukels problemų logistikos sektoriui (1)
Ilgųjų reisų vairuotojų gyvenimą išbandęs logistikos įmonės „Girteka Transport“ vadovas Mindaugas Paulauskas mano, kad didžiausia vežėjų problema – nepakankamas saugių stovėjimo aikštelių kiekis. Logistikos sektoriuje, anot jo, egzistuoja problemos su personalo įsivežimu bei vis dar matomos Europos ...
Dešimtadalį šalies bendrojo vidaus produkto sunešantis ekonomikos sektorius išgyvena ne vieną krizę. Įmonės traukiasi, mažinami transporto parkai, kyla problemų dėl kvalifikuotų vairuotojų kiekio, o pozityvo neprideda ir sudėtingos geopolitinės sąlygos.
Šalies transporto ir logístikos įmonėms jau nuo kitų metų sausio 1 d. grės tūkstantinės baudos, jeigu jos per šiuos metus nespės vilkikuose esančių senų tachografų pakeisti į išmaniuosius, antros kartos tachografus, rašoma pranešime. Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ prim...
Baltarusijos vežėjai piktnaudžiauja išimtimi ir vykdo neleistinas keliones į Lietuvą ir iš jos, sako Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) direktorius Genius Lukošius. Pažeidėjams skiriamos baudos, kurios, direktoriaus vertinimu, yra visai nemažos ir atgrasančios.
Lenkijoje daugiau kaip mėnesį tęsiantis sienos kirtimo punktų su Ukraina blokadai, ekspertai pastebi, kad tokių klausimų ateityje iškils dar daugiau, jei Kyjivas įstos į Europos Sąjungą. Ekonomistė Indrė Genytė-Pikčienė sako, kad dabartiniai iššūkiai dėl ukrainiečių vežėjų poveikio Europos transport...
Lenkijos tolimųjų reisų vairuotojai nuo lapkričio pradžios tęsia pasienio punktų su Ukraina blokadą, dėl kurios abejose pusėse susidariusios vilkikų eilės siekia iki 20-imt kilometrų. Ukrainiečiai jose priversti laukti daugiau nei savaitę ar dvi. Prie blokados gruodį prisijungė ir slovakai.
Lenkijos vilkikų vairuotojai nuo lapkričio pradžios blokuoja sienos su Ukraina kirtimo punktus. Dėl to nusidriekusios kilometrinės eilės ir ukrainiečiams tenka jose laukti daugiau kaip savaitę ar dvi. Lenkai reikalauja, kad būtų panaikintos ukrainiečiams taikomos lengvatos gabenti krovinius į Europo...
Padėtis Lenkijos ir Ukrainos pasienyje tampa vis labiau įtempta. Lenkijos vežėjai blokuoja jau keturis pasienio su Ukraina punktus ir neketina trauktis. Tuo metu šalies valdžia nerodo didelio noro spręsti susidariusią padėtį, mat dabar Lenkijoje keičiasi vyriausybės.
Pastaruoju metu pigęs saulėgrąžų aliejus gali vėl brangti, teigia kai kurie importuotojai, vežantys šią prekę išimtinai iš Ukrainos. Kainų analitikai savo ruožtu sako, kad paklausa tradiciškai auga prieš šventes, tačiau žmonės galimai turi sukaupę aliejaus atsargų.
Po tamsos visada gali ateiti šviesa. Tik ar taip bus, priklauso nuo to, kiek pastangų įdėsime mes patys. Šią frazę galėtume panaudoti daugelyje gyvenimo sričių, bet šiuo metu ji ypač tinka mūsų šalies transporto ir logistikos sektoriui. Čia nuolat skundžiamasi profesionalių, tarptautinę kvalifikacij...
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ informuoja, kad Vokietijos parlamentas patvirtino iki šiol svarstymų stadijoje buvusius naujus kelių rinkliavos sunkiasvoriam transportui tarifus. Jie kai kuriems vežėjams brangs dvigubai. Patvirtinta ir naujų tarifų įsigaliojimo data. Br...