Susisiekimo ministerija ir „Via Lietuva“ siūlo kelių mokesčiu apmokestinti ne tik magistralinius, bet ir dalį krašto kelių. Pasak institucijų, išplėtus tarifo taikymą komerciniam transportui, būtų galima skirti daugiau lėšų kelių būklei gerinti, stabdomas kelių naudotojo mokesčio vengimas, o sunkiųj...
Via Lietuva
49 straipsnių
„Via Lietuva“ Projektų vadovę Anną Dembskienę jau mokykloje domino tikslieji mokslai – jai patiko ne tik spręsti ar braižyti, bet ir visa tai pritaikyti realiame gyvenime. Šios savybės padėjo ir studijų metais: įkvėpta sėkmingų šeimos narių pavyzdžių, moteris taip pat pasirinko inžinerinės krypties ...
Po neseniai nuaidėjusio „Teltonikos“ skandalo bendrovė „Via Lietuva“ tęsia transformacijos procesus: tarp įmonės valdybos suformuotų prioritetinių tikslų – nuoseklus barjerų tarp bendrovės ir verslo naikinimas, biurokratinių trikdžių mažinimas bei klientų aptarnavimo funkcijos stiprinimas.
Ministerijoms skubos tvarka pakeitus Kelių techninio reglamento (KTR) nuostatas, kelio juostose bus galima tiesti inžinerinius tinklus ir taip sklandžiau įgyvendinti svarbius investicinius projektus.
Nuotykiai su kelininkais: dėl trijų metrų negalima sujungti kelių, statybos nevyksta po 7 metus (11)
Po „Teltonikos“ atvejo, kai dėl institucijų tarpusavio nesutarimų „pakibo“ gigantiškas projektas, tarsi pralaužus užtvanką pradėjo plūsti verslininkų skundai apie metų metais marinuojamus projektus.
„Via Lietuva“ šiandien paskelbė apie eismui atidarytą atnaujintą blogiausios būklės kelio Vilnius–Utena atkarpą nuo Molėtų iki Utenos. 30 km ilgio ruože intensyvūs kelio tvarkymo darbai vyko nuo š. m. kovo vidurio: betono plokštės išardytos ir naujas kelias nutiestas vos per 9 mėn, informuojama pran...
Kelio ženklus išvydę vairuotojai liko nesupratę: magistralinį kelią sutvarkė, o ribojimai liko – kodėl taip daro? (8)
Pastaruosius metus Lietuvoje sparčiai atnaujinamas magistralinis kelias „Via Baltica“, neseniai pranešta apie dar vienos suremontuotos dalies atidarymą, tačiau vairuotojus erzina po atliktų darbų vis dar ribojamas greitis.
Valstybės kelių bendrovės „Via Lietuva“ vadovas Marius Švaikauskas tvirtina, kad pavasarį Seime bus pateikti įstatymo pakeitimo projektai, kuriuos priėmus būtų leista vystant projektus kloti inžinerinius tinklus kelių apsaugos zonoje. Tačiau, pabrėžia jis, dar reikia sureguliuoti santykius ir numaty...
Jūratė Šovienė. Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje? (1)
„Teltonikos“ atvejis, tikėtina, padės spręsti elektros infrastruktūros vystymo klausimus. Tačiau Lietuvai turint ambiciją tapti skaitmeninės pažangos lydere, lygiai taip pat būtina turėti aukštos kokybės patikimą interneto ryšį, kurį gali užtikrinti tik išvystyta plačiajuosčio ryšio infrastruktūra.
Socialiniuose tinkluose daugeliui jau išsakius savo nuomonę apie stabdomas verslo investicijas Lietuvoje, verslo įmonių sunkumus, derinant inžinerinių tinklų klojimo kelių infrastruktūroje projektus, ne tik jaučiu pareigą atsakyti, ko „Via Lietuva“ jau ėmėsi, bet ir į šią situaciją pažvelgti giliau....
Neblėstant „Teltonikos“ aukštųjų technologijų parko Liepkalnyje projekto istorijai, „Delfi“ pateikia svarbiausius su tuo susijusius faktus ir pasisakymus.
Vyriausybėje – pasiteisinimai dėl „Teltonikos“ žlungančio projekto: sužinojome tik iš socialinių tinklų (88)
Verslininkui Arvydui Paukščiui penktadienį prabilus apie institucijų keliamus trikdžius vykstant aukštųjų technologijų parko Vilniuje projektą, jo kritikos smaigalyje atsidūrusių įstaigų vadovai pakomentavo situaciją.
Tragiškos būklės keliai Lietuvoje – dėl pinigų trūkumo? „Via Lietuva“ pateikė paaiškinimą, kas laukia jau artimiausiu metu (33)
Atlikus akcinės bendrovės „Via Lietuva“ auditą paaiškėjo, kad valstybinės reikšmės kelių remonto darbai vėluoja net po keletą metų, o ir taip prasta kelių būklė artimiausiais metais gali dar pablogėti, mat lėšų kraitelis – kelis kartus mažesnis nei reikiamas. Vis dėlto, įmonės generalinis direktoriu...
Vairuotojai Lietuvoje – lyg spąstuose: valstybinis auditas parodė, kiek greičio matuoklių įrengta nepagrįstai (45)
„Valstybės kontrolė“ paskelbė už Lietuvos kelius atsakingos įmonės „Via Lietuva“ audito rezultatus. Paaiškėjo, kad ne tik stinga pinigų keliams, tačiau ir kai kurių prioritetinių eilių, pavyzdžiui, vidutinio greičio matuoklių įrengimo, sudarymas – nelabai pagrįstas. O kaip gali pastebėti dažnas vair...
Valstybės kontrolė atliko „Via Lietuva“ auditą – rezultatai iškalbingi: kelių remonto darbai planuojami prastai ir vėluoja net iki 3 metų (2)
Atliktas „Via Lietuva“ auditas parodė, kad kelių remonto darbai šalyje vėluoja net iki trijų metų, darbai planuojami prastai, o finansavimas – nepakankamas, skelbia Valstybės kontrolė.
Lietuvos kelių infrastruktūrą kurianti bei užtikrinanti AB „Via Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šalies kelių infrastruktūros būklės ir atliekamų pokyčių viešinimo tikslų padės siekti integruotos komunikacijos agentūra „co:agency“.
„Lietuvos keliai“: su kitų metų biudžete keliams numatytomis lėšomis „Via Lietuva“ negalės skelbti naujų konkursų (1)
Pirminiame ateinančių metų biudžeto projekte Vyriausybei numačius mažesnį kelių finansavimą nei šiemet, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko įsitikinęs, kad kol kas numatytos lėšos valstybės bendrovei „Via Lietuva“ kitąmet nesudarytų galimybių skelbti naujų rangos darbų konkursų.
Rugsėjo pradžioje darbą pradėjo naujai 4-erių metų kadencijai išrinkta akcinės bendrovės „Via Lietuva“ valdyba. Praėjusią savaitę, pirmojo posėdžio metu bendrovės valdybos pirmininke išrinkta Rūta Butautaitė-Pivoriūnienė, iki šiol ėjusi įmonės nepriklausomos valdybos narės pareigas, pranešime spauda...
Susisiekimo ministerija antradienį patvirtino bendrovės „Via Lietuva“ parengtą 425 mln. eurų vertės žvyrkelių programą. Ją įgyvendinus, šalyje būtų išasfaltuota 750 km žvyrkelių, o neasfaltuotų kelių liktų tik apie penktadalį.
Iki skausmo ir dantų barškėjimo nuvalkiota tema – keliai: kodėl Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje jie per keletą paskutinių metų tapo kur kas geresni nei pas mus. Tą galima pajusti penktu tašku įvažiavus į tėviškę iš bet kurios kaimyninės europinės šalies.