Nuo kitų metų įsigaliojantys griežtesni „EURO 7“ taršos ribojimo reikalavimai gali dar labiau apsunkinti transporto ir logistikos sektoriaus veiklą. Vis tik keliami tvarumo reikalavimai yra sunkiai įgyvendinami per tokį trumpą laiką.
Zenonas Buivydas
101 straipsnių
Liepos 1 d. įsigaliojus naujam migracijos įstatymui vežėjai vėl imasi už galvų – kyla dar daugiau problemų dėl Vidurio Azijos šalių vairuotojų atsivežimo į Lietuvą, o jų priregistravimo sistema vis dar kupina korupcijos. Tiesa, Lietuvos Migracijos departamentas šias problemas žino ir siekia jas sutv...
Antradienį Seimas pritarė grupės parlamentarų siūlymui įstatymuose apibrėžti tikslą iki 2030 m. naftos degalų vartojimą Lietuvos transporto sektoriuje sumažinti lyginant su vartojimu 2021 metais. Savo ruožtu vežėjai sako, kad tokie sprendimai verslui atsieina brangiai ir kviečia valdžią priimant spr...
Transporto įmonės vykdo Vyriausybės iškeltus ekologijos reikalavimus, tačiau tai daryti darosi vis sunkiau – valstybė nėra linkusi finansiškai prisidėti prie perėjimo prie alternatyvaus kuro, o pačios įmonės finansiškai tokių išlaidų sau negali leisti. Nors valstybė biudžete ir yra numačiusi beveik ...
Šalies transporto ir logístikos įmonėms jau nuo kitų metų sausio 1 d. grės tūkstantinės baudos, jeigu jos per šiuos metus nespės vilkikuose esančių senų tachografų pakeisti į išmaniuosius, antros kartos tachografus, rašoma pranešime. Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ prim...
Nacionalinio saugumo komisijai (NSK) siūlant dar dviejuose pasienio su Baltarusija punktuose stabdyti prekių, transporto ir asmenų judėjimą, Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinis sekretorius Povilas Drižas teigia, kad tai turės minimalų poveikį lietuviškam verslui. Tuo met...
Europos šalyse toliau nerimstant ūkininkų protestams, Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kreipiasi į šalies transporto ir logistikos įmones perspėdama, jog protestai gali tęstis ir šią savaitę, o dėl to daugėti nepravažiuojamų ir blokuojamų kelių. Tai ypač aktualu tarptaut...
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina, kaip sudėtingus – ekonomikos nuosmukis ir geopolitinė įtampa apribojo tarptautinės prekybos augimą, todėl krovinių vežimo rinka išliko labai nestabili. Taip pat, transporto sektorius ir toliau kritiškai vertina kvotas, skirtas žmonių ne i...
Rusai skelbia apie iš Lietuvos plūstantį viskį – duomenys ir ekspertai atskleidžia tikrąją situaciją (7)
Rusijos žiniasklaida skelbia, kad pirmus devynis šių metų mėnesius Lietuva buvo tarp lyderių pagal viskio eksportą į šią šalį. Visgi Valstybės duomenų agentūros duomenys rodo žymiai mažesnius skaičius, o sektoriaus dalyviai įspėja, jog tai yra reeksportas – Lietuva čia tėra tarpinė stotelė iš kitų E...
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) praeitą savaitę išsiuntė Vidaus reikalų ministerijai (VRM) siūlymą didinti kvotą, skirtą darbuotojų ne iš Europos Sąjungos (ES) šalių įdarbinimui, tvirtina socialinės apsaugos ir darbo viceministras Vytautas Šilinskas. Pasak jo, pritarus siūlymui prisi...
Lietuvos transporto ir logistikos bendruomenė sulaukė itin džiugios ir jiems palankios žinios iš Europos Sąjungos Teisingumo teismo (ESTT). Generalinis advokatas pateikė ilgai lauktą išvadą dėl Mobilumo paketo bylos. kaip rašoma išvadose, Mobilumo paketo įpareigojimas vilkikus kas aštuonias savaites...
Po tamsos visada gali ateiti šviesa. Tik ar taip bus, priklauso nuo to, kiek pastangų įdėsime mes patys. Šią frazę galėtume panaudoti daugelyje gyvenimo sričių, bet šiuo metu ji ypač tinka mūsų šalies transporto ir logistikos sektoriui. Čia nuolat skundžiamasi profesionalių, tarptautinę kvalifikacij...
Prezidento vyriausioji patarėja Asta Skaisgirytė tvirtina, kad tam verslui, kuris daro sąžiningą verslą, pasienio kontrolės punktų (PKP) su Baltarusija uždarymas neturėtų kelti problemų. Pasak jos, ne visi veikę PKP turėjo galimybę pamatyti, kas yra vežama sunkvežimių viduje, o dabar liktų atidaryti...
Buivydas apie planus uždaryti pasienio punktus: iš tranzitinės šalies tapsime pūliuojančiu apendicitu (1)
Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas tvirtina, kad Vidaus reikalų ministerijos (VRM) planai uždaryti dar du pasienio kontrolės punktus (PKP) su Baltarusija neigiamai paveiks transporto sektorių. Pasak jo, dėl tokio sprendimo prastės Lietuvos...
Buivydas: dabar Europoje trūksta 600 tūkst. vairuotojų, tad toleruojama neteisėta darbuotojų nuoma (1)
Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas teigia, kad Lietuvoje masiškai susiduriama su problema, kai teisę dirbti gavę tarptautinę kvalifikaciją turintys tolimųjų reisų vilkikų vairuotojai yra neteisėtai išnuomojami kitų šalių įmonėms. Visgi, an...
Lietuvoje ženkliai padaugėjo galimų atvejų, kai teisę šalyje dirbti gavę tolimųjų reisų vilkikų vairuotojai ne iš Europos Sąjungos (ES) šalių yra neteisėtai išnuomojami užsienio šalių įmonėms. Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ duomenimis, tokių verslų skaičius per metus...
Lietuvai planuojant uždaryti Šumsko ir Tverečiaus pasienio kontrolės punktus, nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas teigia tai apsunkins naštą verslui, kadangi eilės pasienyje su Baltarusija ilgės, jose turės laukti ir į Lietuvą grįžtantys tu...
2022 įsigaliojęs bendrasis saugumo reglamentas (GSR) nurodo naujas funkcijas, kurios bus privalomos naujuose automobiliuose, autobusuose bei sunkvežimiuose. Reglamento pakeitimai įsigalios jau kitų metų liepos 7, o transporto priemonių gamintojai jau pristatinėja būsimus pakeitimus.
Nuo 2035 m. gaminti automobilius su vidaus degimo varikliais bus draudžiama: kaip tai paveiks Lietuvą (1)
Europos Parlamentui (EP) nusprendus nuo 2035 metų uždrausti automobilių su vidaus degimo varikliais (VDV) gamybą ir pardavimą, taip siekiant smarkiai sumažinti jų išmetamas emisijas, Eltos kalbinti ekspertai mano, kad verslas prie to prisitaikys, bet abejoja, ar sprendimas turės tokį poveikį, kokio ...
Lietuvos muitinės noras užkirsti kelią sankcijų apeidinėjimui bei reikalavimas pateikinėti gamintojų deklaracijas, jog kroviniai gabenami ne į kaimynines Rytų šalis, yra sveikintinas, sako vežėjai, bet tuo pačiu tikina, kad ši naujovė yra ne visai pamatuota bei gali sugrąžinti kritinę situaciją į ša...