Antrą konferencijos dieną, spalio 18 d., nuo 9 val. kalbės Miglė Makuškaitė-Survilė, „Planet Positive“ CO2 pėdsako valdymo agentūros įkūrėja. Jos tema – „Kaip tapti carbon neutral įmone? Praktiniai mokymai apie CO2 pėdsako apskaičiavimą ir neutralizavimą“, plačiau bus atsakyta į šiuos klausimus: kaip sumažinti energijos švaistymą ir padidinti verslo efektyvumą, kodėl įmonės CO2 pėdsakas tapo toks svarbus verslo investuotojams ir klientams, kokie įstatyminiai pokyčiai palies kiekvieną įmonę.
M. Makuškaitė-Survilė yra sertifikuota ŠESD emisijų specialistė ir klimatui neutralaus verslo konsultantė, padeda įmonėms pažinti savo CO2 pėdsaką, jį valdyti ir mažinti prisidedant prie neutralumo tikslų. Be to, Miglė yra klimato aktyvistė, viena iš zero waste judėjimo Lietuvoje pradininkių bei festivalio „Zero waste“ organizatorė.
Kaip įtraukti darbuotojus siekiant bendrų organizacijos tvarumo tikslų: kaip tinkamai perteikti darbuotojams organizacijos tvarumo tikslus, kaip įtraukti veikti drauge, kaip paskatinti darbuotojus patiems gyventi tvariau, – į visus šiuos klausimus nuo 11 val. atsakys Elena Salamandic-Alijošienė. Pranešėja yra „Katalista Ventures“ – pirmojo Baltijos šalyse „Triple Top Line“ startuolių akseleratoriaus ir fondo – partnerė.
E. Salamandic-Alijošienė – rinkodaros ir komunikacijos ekspertė, turinti daugiau kaip 7 metų patirtį pasaulinės B2B rinkodaros ir komunikacijos, tvarumo konsultacijų, renginių ir projektų valdymo srityse. Elena yra daugelio startuolių programų vertinimo komisijų narė ir mentorė, taip pat pranešėja ir diskusijų dalyvė tokiomis temomis kaip tvarumo komunikacija, įvairovė bei įtrauktis, investicijos į poveikio startuolius ir kt. Pranešėja aistringai domisi vartotojų elgsena, kognityviniu sprendimų priėmimu ir jų pritaikymu tvarumo transformacijai.
Nuo 12:10 savo praktikomis vystant vidinę komunikaciją dalinsis ir diskusijų dalyviai Indrė Bimbirytė-Yun, „Telia Lietuvos“ tvarumo projektų vadovė, Renata Dantė, IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims, ir Boris Kuzmas, BTA draudimo Lietuvoje Rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovas.
Įmonės „Civitta“ partnerės Rūtos Gaudiešienės, rinkodaros ir rinkos tyrimų ekspertės, „Customer Centric Consultancy“ vadovės, patirtis rodo, kad egzistuoja didžiulis skirtumas tarp to, kaip įmonių reputaciją mato gyventojai ar žurnalistai, ir to, ką iš tiesų daro įmonės ar jų atstovai bei laiko svarbiu dalyku savo reputacijai. Taigi nuo 12.50 val. R. Gaudiešienė kalbės apie įmonių reputaciją tvarumo kontekste: kas tai yra, kaip ji matuojama ir kodėl reikia atsižvelgti ne tik į tai, ką įmonė daro, bet ir į tai, kaip ją mato žmonės.
Konferenciją užbaigs pokalbis su verslo atstovais tema „Kaip sukurti ir valdyti tvarią įmonės reputaciją ir įvaizdį?“. Savo patirtimi nuo 14 val. dalinsis Gintautas Vaitekonis, „Electrolux“ vadovas Baltijos šalims, Tomas Vaišvila, „DPD Lietuva“ Komunikacijos vadovas, ir Renata Sagatauskė, „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovė. Moderuos „Tvarios Lietuvos“ ambasadorė ir vadovė Rugilė Matusevičiūtė.
Konferencija aktuali ir norintiems savo verslo strategijos plane įsivardyti tvarumo tikslus, tačiau dar nežinantiems, kaip tai padaryti tinkamai, bei toms įmonėms, kurios jau eina tvarumo keliu, tačiau tam tikrose kolektyvo grandyse pritrūksta žinių, kaip tinkamai vystyti verslą.
Kaip galima matyti konferenciją:
• Žiūrėti galima paspaudus šią nuorodą.
• Nemokamai gali žiūrėti visi esami „Delfi plius“ prenumeratoriai.
• Nereikia jokio specialaus bilieto, kodo ar kitokio prisijungimo, užteks prisijungti prie savo „Delfi plius“ paskyros arba ją įsigyti.
• Neturintiems prenumeratos ją galima įsigyti jau dabar ČIA.
• Po konferencijos bus galima peržiūrėti visus vaizdo įrašus.