Turėjo originalią viziją
„Drama Burger“, sako šio restoranų tinklo vadovė Brigita Matrosovaitė, prieš daugiau nei dešimtmetį startavo su visiškai nauja mėsainių kultūros vizija. Iki tol šis patiekalas neturėjo dabartinio populiarumo ir buvo suvokiamas labiau kaip greitojo maisto simbolis.
Tačiau dabar, jos teigimu, „Drama Burger“, įsikūręs sostinės širdyje bei prekybos ir laisvalaikio centre „Ogmios miestas“, per visą savo veiklos dešimtmetį užaugo kartu su Vilniaus gastronomine kultūra ir sukūrė išskirtinį, kokybišką produktą, atitinkantį ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinius standartus.
„Su tokiu konceptu savo istoriją plėtojame toliau. „Drama Burger“ ir šiandien išsiskiria savo nuolatiniu dėmesiu kokybei, unikaliems receptams bei natūraliems ingredientams. Nuo pat pradžių siekėme kurti ne tik skanius ar vizualiai patrauklius, bet ir autentiškus mėsainius. Ir šis požiūris pasiteisino. Iki šiol jaučiame, kad konkurencinėje aplinkoje „Drama Burger“ įsitvirtino kaip gerai žinomas ir vertinamas prekės ženklas. Kai kurie konkurentai galbūt žiūri į mus kaip į pavyzdį ar net siekia sužinoti, kaip mums tai pavyko“, – pasakoja pašnekovė.
Todėl šiandien užsukti į „Ogmios miestą“ ir paragauti jų mėsainio, anot B. Matrosovaitės, nėra tik galimybė įprastai pavalgyti. Apsilankymas čia, pastebi pašnekovė, yra dalis šio patiekalo istorijos Lietuvoje.
„O ji, – tęsia „Drama Burger“ atstovė, – prasidėjo tada, kai mūsų restorano pradininkai idėją parsivežė pakeliavę po Londoną, Niujorką. Jie mėsainius norėjo pateikti kitaip – savaip, originaliai. Todėl tuomet dar kulinarinę naujovę pagardino specialiais padažais su peletrūnais, trumais, graikišku jogurtu. Jie siekė savitumo ir „Drama Burger“ tai įkūnijo“.
Išbandymai tik sustiprino
Nors šiandien restoranus lydi iššūkiai, „Drama Burger“ stengiasi balansuoti tarp sektoriui padidinto PVM, išaugusių žaliavų kainų, pasikeitusių vartotojų įpročių. „Dabartinis laikotarpis – sudėtingas. Tačiau išlaikome pusiausvyrą tarp sąnaudų kontrolės ir kokybės, nes pagrindiniu prioritetu visada vadinome nepriekaištingą produktą. Žinoma, kainos šiek tiek keitėsi, bet nuolatos stengiamės savo svečiams išlaikyti geriausią įmanomą vertę. Ilgalaikė sėkmė priklauso ir nuo kliento patirties restorane. Todėl esame atviri, suprantame poreikius, išlaikome kokybės lygį, dėl kurio mus vertina. Taip, laikai nėra lengvi, bet tikime, kad siūlydami tai, ką klientai pamėgo, išsilaikysime“, – akcentuoja pašnekovė.
Jos teigimu, ilgametė „Drama Burger“ patirtis bei įdirbis restoranui ir leido iki šiandien išlikti gana permainingoje viešojo maitinimo rinkoje. Prie to, anot B. Matrosovaitės, taip pat prisidėjo dėmesys natūraliems ingredientams, kruopštus maisto paruošimas, unikali skonio patirtis, kuri visada buvo ir yra svarbiausia.
„Nuo pat įsikūrimo 2013-aisiais formavome tvirtus santykius su vietiniais tiekėjais, užtikrinančiais aukštos kokybės žaliavas. Taip sukūrėme stiprią reputaciją tiek vietos bendruomenėje, tiek tarp miesto svečių. Žinoma, buvo ir nesėkmių. Iššūkiu pavadinčiau plėtrą į naujas lokacijas. Tačiau nesėkmės daug išmokė, geriau pažinome rinką, užaugome kaip prekės ženklas, – akcentuoja „Drama Burger“ atstovė.
Dar nustebins
B. Matrosovaitės minėtos restorano stiprybės kasdien nugula ir į „Drama Burger“ lankytojų lėkštes. O jose puikuojasi unikalūs mėsainiai, kurie jau tapo Vilniaus ir visos Lietuvos maisto kultūros dalimi.
Tačiau vien tai, pažymi ji, rinkoje restorano neišlaikys. Todėl „Drama Burger“ nuolatos keičiasi, juda pirmyn ir pristato gastronomines naujoves, dėl kurių ši vieta ir pelnė lankytojų simpatijas.
„Naujienų bus ir daugiau. Planuojame pristatyti naujų mėsainių receptų, kurie derins tiek klasikinius skonius, tiek netikėtus, kūrybiškus ingredientų derinius. Mums svarbu nuolat atsinaujinti bei išlikti įdomiems savo klientams. Dėl to įkvėpimo semiamės ir iš tarptautinių mėsainių tendencijų, ir vietinių produktų. Taip pat kasdien dirbame su sezoninių pasiūlymų kūrimu – siekiame pasiūlyti patiekalų, kurie atitiktų metų laiką, pavyzdžiui, rudens ar žiemos skonius. Mūsų tikslas – ne tik išlaikyti aukščiausią kokybės lygį, bet ir nuolat stebinti savo svečius. O progų nustebti artimiausiu metu bus tikrai daug“, – priežastis užsukti į „Drama Burger“ vardija pašnekovė.
Visų mėsainių mylėtojų „Drama Burger“ laukia „Ogmios mieste“, Verkių g. 31, Vilniuje. Restorano telefonas: +370 616 10446, el. paštas: eat@drama-burger.lt, svetainė: http://www.drama-burger.lt.