• „Einstein GPT" yra atviras ir lengvai plečiamas – palaiko atvirus ir uždarus dirbtinio intelekto modelius, kurie specialiai sukurti santykiams su klientais valdyti (CRM). „Einstein GPT" apmokomas patikimais, realaus laiko duomenimis.
  • „Einstein GPT" integruotas su „OpenAI", kad „Salesforce" klientai galėtų naudotis išskirtinėmis generatyvinio dirbtinio intelekto teikiamomis galimybėmis.
  • Bendravimo platformoje „Slack" veikia nauja programėlė „ChatGPT", kuri pagrįsta pažangiausia dirbtinio intelekto technologija. Programėlė gali akimirksniu pateikti pokalbių santraukas, suteikia papildomus įrankius analizei, padeda rašyti tekstus.
  • „Salesforce Ventures" įkūrė 250 mln. dolerių vertės dirbtinio intelekto fondą, kuris skatins startuolių ekosistemą ir paspartins atsakingo generatyvinio dirbtinio intelekto kūrimą.


Pasaulinė klientų aptarnavimo sprendimų (CRM) lyderė „Salesforce“ kovo pradžioje pristatė „Einstein GPT“ – tai pirmoji klientų aptarnavimui skirta dirbtinio intelekto technologija, kuri paruošia reikiamą turinį įvairiems poreikiams: pardavimuose, aptarnavime, rinkodaroje, prekyboje, IT. Pasitelkiant „Einstein GPT“, naudojant dirbtinį intelektą, „Salesforce“ leis iš pagrindų pakeisti kiekvienam klientui suteikiamą patirtį.

„Einstein GPT“ perima „Salesforce“ viduje sukurtus dirbtinio intelekto (DI) modelius, juos papildo kitomis DI technologijomis, kurias kuria visa partnerių ekosistema, ir taip pat įtraukiami realaus laiko duomenys iš „Salesforce Data Cloud“, kur kaupiami, derinami ir sujungiami visi įmonės klientų duomenys.

Naudodami „Einstein GPT“, klientai savus duomenis galės paprastai sujungti su dirbtinio intelekto modeliu, pvz., „OpenAI“, ar pasirinktu kitu. Tuomet paprasta kalba galima pateikti užklausas „Salesforce“ CRM sistemoje ir nedelsiant gauti norimą turinį, nuolat prisitaikantį prie besikeičiančių poreikių ar kintančių klientų duomenų.

Pavyzdžiui, „Einstein GPT“ gali parašyti asmeninius el. laiškus, kuriuos pardavėjai siunčia klientams, gali sugeneruoti individualius ir konkrečius atsakymus klientų aptarnavimo specialistams, kad jie galėtų greičiau atsakyti į klientų klausimus, gali pasiūlyti turinį rinkodaros specialistams, kad pagerėtų įsitraukimo rodikliai, o programuotojams „Einstein GPT“ gali automatiškai sugeneruoti programinį kodą.

„Pasaulyje vyksta vienas didžiausių technologinių proveržių, kurį sukėlė atsiradusios realaus laiko ir generatyvinio DI technologijos. Tai atsitiko labai svarbiu metu, kada kiekviena įmonė ieško būdų, kaip su klientais palaikyti asmeninį ryšį išmaniai ir automatizuotai, – pažymi „Salesforce“ generalinis direktorius Marcas Benioffas. – „Einstein GPT“ suderinamas su mūsų duomenų debesija „Data Cloud“, jis integruotas į visus mūsų debesijos sprendimus, tokius kaip „Tableau“, „MuleSoft“ ir „Slack“. Mes atveriame duris į dirbtinio intelekto ateitį visiems mūsų klientams. Nuo paleidimo veikia integracija su „OpenAI“.

Integracija su „OpenAI“: „Salesforce“ sujungia „OpenAI“ verslui skirtą sprendimą „ChatGPT“ su „Salesforce“ kurtais dirbtinio intelekto modeliais, kad galėtų teikti aktualų ir patikimą turinį, sugeneruotą dirbtinio intelekto.

„Džiaugiamės galėdami atnešti „OpenAI“ technologiją į klientų aptarnavimą (CRM), – sako „OpenAI“ generalinis direktorius Samas Altmanas. – Ši technologija galės pasitarnauti daugiau žmonių, o mes gausime įžvalgų apie jos naudojimą realiame gyvenime. Tai yra labai svarbu, plėtojant ir diegiant atsakingo dirbtinio intelekto technologijas.“

„Salesforce Ventures“ steigia 250 mln. dolerių vertės generatyvinio dirbtinio intelekto fondą. „Salesforce“ taip pat paskelbė apie bendrovės investicijų padalinio „Salesforce Ventures“ steigiamą generatyvinio dirbtinio intelekto fondą. Naujasis 250 mln. dolerių fondas investuos į didelį potencialą turinčius startuolius, stiprins startuolių ekosistemą ir skatins kurti atsakingą, patikimą ir generatyvinį dirbtinį intelektą.

Įsigilinimui: kaip veikia „Einstein GPT“ CRM srityje


Naujos kartos „Einstein“ – „Einstein GPT“ – yra „Salesforce“ dirbtinio intelekto technologija, kuri jau dabar kiekvieną dieną pateikia 200 milijardų dirbtiniu intelektu pagrįstų prognozių visoje „Customer 360“ sistemoje.

Naudodamiesi „Einstein“ dirbtinio intelekto modeliais, kartu su „ChatGPT“ ar kitais pirmaujančiais kalbos modeliais, klientai gali įprasta kalba pateikti užklausą ir taip CRM duomenyse inicijuoti norimus laiką taupančius automatinius veiksmus arba sugeneruoti norimą suasmenintą turinį.

Jau šiandieną veikia:

  • „Einstein GPT“ pardavimams: automatiškai generuokite su pardavimais susijusius darbus – el. laiškai, susitikimų planavimas, pasiruošimas tolesniam bendravimui.
  • „Einstein GPT“ klientų aptarnavimui: generuokite tekstinę informaciją remiantis užrašais iš ankstesnių situacijų. Automatiškai generuokite suasmenintus specialistų atsakymus į užklausas ir taip padidinkite klientų pasitenkinimą, teikdami jiems asmeniškesnį ir greitesnį aptarnavimą.
  • „Einstein GPT“ rinkodarai: dinamiškai kurkite suasmenintą turinį, kad pritrauktumėte esamų ir potencialių klientų dėmesį – el. paštu, mobiliuoju telefonu, internete ar reklama.
  • „Einstein GPT“, skirtas „Slack Customer 360“ programėlėms: „Slack“ platformoje pateikite dirbtiniu intelektu grįstas įžvalgas apie klientus, pavyzdžiui, išmaniąsias santraukas apie pardavimų galimybes, galutinių vartotojų veiksmus, pvz., atnaujinant žinynus.
  • „Einstein GPT“ programuotojams: padidinkite programuotojų produktyvumą su „Salesforce Research“ patentuotu didžiuoju kalbos modeliu – naudokite dirbtinio intelekto pokalbių asistentą kodui generuoti, gaukite atsakymus apie programavimo kalbas, tokias kaip „Apex“.


„ChatGPT“, skirta „Slack“, sukurta „OpenAI“: „Salesforce“ ir „OpenAI“ taip pat pristatė programėlę „ChatGPT“, skirtą platformai „Slack“. Programėlė pateikia DI parengtas pokalbių santraukas, suteikia papildomų įrankių, padėsiančių rasti informacijos bet kokia tema, padeda rašyti, kad galėtumėte greitai kurti žinutes.

Klientų požiūris: klientai, tokie kaip HPE, „L’Oréal,“ „RBC US Wealth Management“ ir „S&P Global Ratings“ jau įvertino generatyvinio DI teikiamą naudą gerinant klientų įsitraukimą:

  • „Pritaikius dirbtinį intelektą mūsų CRM, konsultantai ir klientai tapo pastebimai produktyvesni, – tvirtina„RBC US Wealth Management“ technologijų vadovas Gregas Beltzeris. – Tikime, kad ši technologija gali pakeisti įmonių bendravimą su klientais, suteikti asmeniškesnę patirtį ir didinti klientų lojalumą. Džiaugiamės galėdami pasinaudoti šia galimybe kartu su „Salesforce“ ir kurti naujos kartos asmeninę klientų patirtį.“
  • „Pažanga dirbtinio intelekto srityje ir toliau padeda rinkos dalyviams visame pasaulyje gauti gilesnių, įvairiapusių įžvalgų. Dėl to pardavimų ir rinkodaros komandos gali labiau susitelkti į klientą ir dar labiau įsitraukti į teigiamos klientų patirties kūrimą, – tvirtina „S&P Global Ratings“ vyriausiasis komercijos vadovas Chrisas Heusleris. – Dirbtinis intelektas ateityje gali reikšmingai prisidėti didinant klientų pasitenkinimą.“