Verslo pradžia nuo meilė augintiniui

Įmonės istorija prasidėjo nuo Janitos J. Plungės pirmojo šuns, Sidabrinio pudelio, vardu Kika.

„Nuo to momento, kai su tėčiu sudarėme slaptą sandorį, surinkome pinigėlius ir pamelavę mamai, kad šuniukas, jei jo nepaimsime, bus nuskandintas, įsigijome jį. Nuo tos dienos Kika tapo visu mano gyvenimu“ – prisiminimais dalinasi įmonės įkūrėja Janita J. Plungė.

Janitai buvo vos penkiolika, kuomet aplinkiniai matydami gražiai apkirptą ir sutvarkytą jos mažąją Kiką, pradėjo klausti kas ją sutvarko? O sužinoję, kad tai daro pati Janita, žmonės ėmė prašyti, kad mergina apkirptų, išmaudytų ir sutvarkytų jų šunis. Taip viskas ir prasidėjo: užsakymai, verslas, pirma parduotuvė, sandėlis, prekybos tinklai. Tuomet, būdama paaugle, Janita dar net nesvajojo, kad vieną dieną sukurs ir valdys augintiniams dedikuotą, tarptautinę verslo imperiją.

KIKA įmonių grupės vadovų komanda ir savininkai Tauras Plungė ir Janita J. Plungė

Lietuvoje pagaminta – pasaulyje pripažinta

„Nuo verslo vystymo pradžios iki pat šios dienos, mes nesekame paskui tendencijas, o jas kuriame patys. Kai kuriems sprendimams nepagailime ir 3-5 metų paieškų, nes žinome, kad įdėtas darbas šiandien, duos apčiuopiamą rezultatą ateityje. Nuolatos galvojame kokias tendencijas dar reikėtų sukurti, kurios palengvintų augintinio ir šeimininko kasdienybę, bei užtikrintų sveiką ir laimingą gyvenimą mūsų mylimiausiems“– teigia Janita J. Plungė.

Vienas geriausiai pasaulyje žinomų – KIKA Group komandos sukurtų produktų – „Nature‘s Protection Superior Care White Dogs“ pašaras, sprendžiantis ruduojančio kailio problemas.

„Savo veislyne augindami baltakailius šunis ir dirbdami su daugybe pasaulio rinkų, susidūrėme su iššūkiu ieškant sprendimo, kuris padėtų spręsti ruduojančio kailio problemą. Kartu su komanda išsikėlėme sau tikslą sukurti produktą, kuris būtų ne tik natūralios sudėties, bet ir padėtų spręsti šią problemą.

Daugiau nei 3 metus tarptautinė veterinarų, mitybos ekspertų ir technologų komanda ieškojo formulės, kuri duotų norimą rezultatą. Net sunku suskaičiuoti, kiek kartų komandai sakiau „dar ne, ieškokime toliau“, kol galiausiai sukūrėme produktą, kuriuo didžiuojamės ir drąsiai pristatome pasauliui.

Janita J. Plungė ir Misoko – pasaulio čempionas

Tokiose situacijose svarbu neprarasti ryžto ir tikėjimo savo komanda. Visada jaučiame atsakomybę už savo sukurtus produktus, nes jie yra skirti viso pasaulio keturkojams. Turime būti užtikrinti, kad sukurtas produktas duos norimą rezultatą ir bus sveikas bei efektyvus.“ – apie kūrybos procesą pasakoja Janita J. Plungė.

„Kai pradėjome eksportuoti baltakailių pašarą į užsienio šalis, aš pradėjau gauti padėkos žinutės su nuotraukomis iš viso pasaulio, patvirtinančiomis pašaro poveikį. Šias žinutes gaunu kasdien ir dabar. Šeimininkai dėkoja už mūsų sukurtą formulę, balto kailio sprendimus, bei už sveikus savo gyvūnus, o tai mane dar labiau motyvuoja, veda į priekį, skatina nesustoti ir kurti toliau idealiai balto ir sveiko šuns pasaulį“ – džiaugiasi moteris.

Kitas pasaulinei rinkai pristatytas prekinis ženklas – „Misoko“ – sukurtas šuns, kuris yra 58 šalių bei 2 kartus pasaulio čempionas, garbei. Šio prekinio ženklo produktai turi čempiono garantiją ir yra sukurti taip, kad bet kuris pasaulio šuo, naudodamas „Misoko“ produkciją jaustųsi kaip čempionas.

Janita J. Plungė ir Misoko – pasaulio čempionas

Bene daugiausiai pastangų pareikalavęs produktas – daugkartinės ir vienkartinės palos bei sauskelnės: „Nuo idėjos iki analogo pasaulyje neturinčio produkto sukūrimo keliavome 5 metus: ieškojome partnerių, kurie galėtų technologiškai įgyvendinti mūsų sukurtą konceptą, t.y. vienkartines sauskelnes šunims su antibakteriniu sluoksniu, drėgmės indikatoriumi ir spauda išorėje.

Atrodo tai paprasta, ar ne? Tačiau net keli šimtai sauskelnių pavyzdžių buvo matuojami, testuojami ir atmetami, nes nebuvome patenkinti kokybiniais rodikliais. Kartais nutinka ir taip, kad net ir mūsų pačių partneriai pakelia rankas į viršų ir sako, kad idėja yra neįgyvendinama. Tokiais atvejais prireikia juos palaikyti ir investuoti į technologinius sprendimus. Tačiau tikime, kad tik įgyvendinę idėją 100% galėsime patvirtinti sukurtą produktą ir jį pristatyti pasauliui.

Labai džiaugiamės, kad sukaupus 30-ies metų patirtį galime patys kurti tendencijas ir diktuoti madas. Mes niekada nestovime vietoje – mes ieškome naujovių ir stengiamės sukurti tai, ko trūksta bei atrasti sprendimus, kurie išspręstų problemas, vyraujančias augintinių priežiūros bei higienos srityje“, – pasakoja moteris.

Misoko – pasaulio čempionas

Dėkoja už meilę augintiniams

Šiandien trisdešimtmetį švenčianti KIKA įmonių grupė nori padėkoti visiems Lietuvos žmonėms už jų meilę savo augintiniams. Už tai, kad savo namų duris ir širdį atveria būtent jiems.

„Kurdami augintinių verslo istoriją matome kaip stipriai evoliucionuoja žmonių požiūris į augintinį. Prieš keliasdešimt metų šuo dažnu atveju buvo įsivaizduojamas kaip sargas ar namų puošmena, tačiau šiandien galime drąsiai sakyti, kad augintinio statusas stipriai pasikeitė – jis tampa partneriu, artimu draugu, šeimos nariu.

Pasaulyje daugėja vienišų žmonių ir ne vien dėl partnerio praradimo ar pasirinkimo gyventi vienam. Net gyvenant šeimose, yra vienišų žmonių, kuriems gyvūnas yra artimiausias draugas. Tad augintinis tampa partneriu, kuris gelbsti žmogų nuo vienatvės, moko bendrauti, rūpintis ir yra besąlygiškos meilės šaltinis, kuris mus pasitinka išsiilgęs, net jei grįžtame vos po kelių minučių išsiskyrimo.

KIKA įmonių grupės savininkai Tauras Plungė ir Janita J. Plungė

Kasdien artimai bendraudami su savo klientais pastebime jų rūpestį, girdime keliamus klausimus dėl priežiūros ar mitybos ir tai mus džiugina, nes matome, kad šeimininkai nori savo mylimiems augintiniams suteikti tai, kas geriausia. Būtent todėl jie renkasi aukštesnės kokybės pašarus, sveikesnius skanėstus ir kitus produktus tam, jų augintiniai būtų ne tik laimingi, bet ir sveiki“, - apie pokyčius pasakoja Janita J. Plungė.

Ne veltui KIKA įmonių grupės misija – gerinti žmogaus, kuris augina gyvūną gyvenimą. Kiekvienas žmogus rūpinasi savo augintiniu, o augintinis jam suteikia meilę, gerą emocinę būklę – sveikatą. Taip atrodo ratas, kurio dėka žmogaus ir augintinio ryšys padeda tiek vienam tiek kitam jaustis laimingesniu ir emociškai sveikesniu.

Tarptautinis pripažinimas – ilgalaikio darbo rezultatas

Būdami žinomiausiu gyvūnų prekių parduotuvių tinklu Lietuvoje, KIKA Group taip pat sulaukia tarptautinio pripažinimo ir pasaulinės sėkmės. Šiai dienai įmonių grupės sukurti produktai yra eksportuojami net į 53 pasaulio šalis.

„Kai kuriuos eksporto projektus kuriame 3–5 metams į priekį, kadangi pradėti pardavinėti savo produkciją tokiose šalyse kaip, pavyzdžiui, Taivanas, reikia net kelių metų pasiruošimo, kuris prasideda nuo būtinosios dokumentacijos suruošimo iki detalios patikros gamykloje.

AKVATERA gamykla, Zapyškis, Kaunas

Sulaukiame atvykstančių užsienio auditorių, kurie vertina įvairias dokumentacijos atitiktis, žaliavų priėmimo, sandėliavimo, gamybos, technologinius procesus, gaminamo produkto ir paties proceso saugą, laboratorinės kontrolės atitiktį, darbuotojų kvalifikaciją, įmonės teritorijos ir aplinkos atitiktį bei kitus būtinuosius kriterijus. Tokį kelią nueiname su daugeliu pasaulio šalių – būname kantrūs įvairioms procedūroms, atviri ir tikintys projekto rezultatu, nors jį ir pamatysime tik po kelerių metų.

Kitas ilgamečio projekto pavyzdys – šiemet įsteigtas įmonių grupės padalinys Amerikoje ir pradėtas eksportas per Atlantą.

„Keliaudama po pasaulį bei dalyvaudama tarptautinėse parodose, iš arti matydama ne tik verslo, bet ir kinologų, šunų augintojų gyvenimą bei vis pasikartojančius iššūkius, supratau, kad mūsų kuriami produktai reikalingi ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Be išimties, visų augintinių šeimininkai susiduria su tomis pačiomis problemomis ir ieško veiksmingų išeičių.“ – apie sprendimą atidaryti Amerikos rinktą pasakoja Janita J. Plungė.

Janita J. Plungė ir Laimis Staršelskis pirmojo krovinio išvežimo į JAV dieną

Tad prieš penkerius metus pradėję vystyti gamyklos registracijos ir įmonės veiklos registraciją Amerikoje, šių metų rudenį KIKA įmonių grupė jau išplukdė pirmuosius, savo pačių sukurtų, lietuviškų produktų konteinerius.

„Amerikos augintinių šeimininkams pirmiausiai pristatysime savo baltakailiams skirtus produktus „Nature‘s Protection Superior Care White Dogs“ pašarus ir „Tauro Pro Line“ kosmetiką. Tikime, kad kaip ir kitose, daugiau nei 50 pasaulio šalių, taip ir Amerikoje mūsų produktai užims stiprią poziciją baltakailiams skirtų mitybos ir priežiūros produktų kategorijose“, - apie ateitį JAV kalba įmonės įkūrėja.

Ateities vizija – Lietuvos vardo garsinimas

Daugiau nei 30 metų kurdami ir dirbdami gyvūnų priežiūros sektoriuje KIKA įmonių grupė tiksliai žino, ko reikia gyvūnams.

„Žinome tendencijas, patys jas formuojame ir kuriame inovatyvius sprendimus. Žvelgiant į ateitį – ir toliau sieksime kurti tokius produktus, kurie, jeigu kalbame apie ne maisto prekes, būtų funkcionalūs, išmanūs ir palengvinantys buitį. Na, o pašarai ir skanėstai būtų ne tik skanūs, bet ir iš tiesų teiktų naudą, būtų natūralios sudėties, sveiki.

Visą savo laiką ir atsidavimą skiriame žmogaus, kuris augina augintinį, gyvenimui gerinti.

O augintinis, tuomet, atsidėkoja šeimininkui savo meile, artimu ryšiu, taip prisidėdamas ir prie geros šeimininko sveikatos. Už tai ir dėkojame savo klientams – už jų besąlygišką meilę augintiniams.“, - apie įmonės misiją primena įkūrėja.

T. Plungė ir J. J. Plungė su Tauro Kennel veislyno garbanotuoju bišonu, Svajūnu, Award of Merits laimėtoju, Vestminsterio šunų parodoje

KIKA įmonių grupės ateitis – suteikti viso pasaulio augintiniams galimybę naudoti Lietuvoje sukurtus produktus, garsinti šalies vardą ir parodyti, kad mes, lietuviai, kuriame aukščiausios kokybės produktus viso pasaulio keturkojams.

KIKA – kur kas daugiau nei tik parduotuvių tinklas, tai nuo pamatų sukurtas šeimos verslas, kuris tapo tarptautiniu. Tai vieta, kurioje širdys pulsuoja vienu ritmu – dėl Lietuvos ir viso pasaulio augintinių gerovės.

Užsakymo nr.: PT_88748531