„Nekantriai laukėme „Iki“ klientų valdybos veiklos starto, kadangi būtent nuoširdžios, atviros pirkėjų nuomonės yra neįkainojamai naudingos. Kartelę sau ir visai rinkai mes patys nuolat keliame vis aukštyn, tad buvimas arčiau savo klientų ir geresnis jų poreikių pažinimas mums yra prioritetas. Būtent todėl ir nusprendėme suburti „Iki“ klientų valdybą, kuri padės mums dar geriau įsiklausyti į realius pirkėjų lūkesčius. Nesame tie, kuriems reikėtų pataikauti, todėl labai lauksime tiek teigiamų, tiek neigiamų atsiliepimų. Šis atviras grįžtamasis ryšys iš „Iki“ klientų valdybos narių, neabejoju, taps be galo naudingu įrankiu tobulinant apsipirkimo patogumą visiems pirkėjams“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Ji džiaugėsi, kad renkant „Iki“ valdybos narius pavyko užtikrinti plačią įvairovę. „Iki“ turi vieną didžiausių parduotuvių tinklų šalyje, kuriame lankosi patys įvairiausi klientai. Tad ir naujieji nariai atspindi skirtingus „Iki“ pirkėjų portretus – yra iš įvairių amžiaus grupių, miestų, su skirtingais mitybos įpročiais. Tai, pasak „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, padės geriau pasirūpinti įvairių pirkėjų poreikių patenkinimu ir būti dar arčiau savo klientų.
„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ klientų grupė, kuri bus kviečiama teikti atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Išrinkti vienerių metų kadencijai, jie pirmadienį susirinko šiuolaikiškame ir tvariame „Iki“ biure Pilaitės rajone Vilniuje. Pirmajame posėdyje buvo aptarta, kaip vyks bendradarbiavimas, „Iki“ galiojantys aukšti klientų aptarnavimo standartai, diskutuota klausimais, susijusiais su apsipirkimo patirties gerinimu.
„Iki“ klientų valdybos nariai taip pat turėjo progą susipažinti su „Iki“ iš arčiau – per šviežią bei įvairų maistą, kuriuo garsėja tinklas. Jis kasdien ruošiamas su meile ir rūpesčiu, skiriant daug dėmesio receptūroms ir produktų kokybei.
Pirkėjai ragavo naujajam kepsninių sezonui pristatytų „Grill Party“ patiekalų, kurie išsiskiria gardžiais skoniais ir lengvu paruošimu. Su jais susitiko ir „Iki“ konditerijos „siela“ – Thierry Lauvray, jau keliolika metų besirūpinantis, kad pirkėjus pasiektų pagal geriausias prancūziškas tradicijas sukurti ir lietuviškiems skoniams pritaikyti švieži, kvapnūs gardumynai.
„Mūsų kasdienis tikslas – daryti viską, kad kiekvienas apsipirkimas būtų kuo patogesnis, sklandesnis ir prisidėtų prie lengvesnės pirkėjų kasdienos. Turime labai didelę aistrą pirmauti, o tai rodo ir šis mūsų sprendimas – pirmieji subūrėme klientų valdybą. Tikime, kad su jos narių pagalba galėsime kelti sau dar daugiau iššūkių, kurie juk ir yra tobulėjimo variklis. O iš to laimėsime visi, kadangi galėsime dar geriau išpildyti savo pirkėjų lūkesčius“, – sakė Gintarė Kitovė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.
Kartu su klientais „Iki“ nuveiks daugiau
„Iki“ klientų valdyba turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks ne dažniau nei kas antrą mėnesį. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ naujienas ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.
„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius tam, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 242 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.