Kasdieniai įpročiai ne mažiau svarbūs nei ilgalaikiai planai

Vandens someljė ir natūralaus mineralinio vandens „Akvilė“ įkūrėja Aistė Miliūtė sako, jog žmonės, paklausti apie pažadus, dažnai vardija didelius planus, pamiršdami, kaip svarbu yra kasdieniai įpročiai:

„Jei paklaustume praeivių gatvėje, ką jie norėtų daryti kitąmet, ką sau pažadėtų, tai veikiausiai atsakymai būtų tokie: išmokti kalbų, daugiau keliauti, sportuoti, užsirašyti į vairavimo kursus.

Sutinku – tai geri norai, tačiau už ilgalaikius planus ne mažiau svarbu yra kasdienė mūsų veikla – kaip bendraujame, ką valgome, ar rūpinamės savo sveikata, nelaukdami signalų“, – sako ekspertė.

Vienas tokių įpročių, anot A. Miliūtės, galėtų tapti reguliarus vandens gėrimas:

„Labai dažnai, skaitydama paskaitas, remiuosi 25 metus trukusiu tyrimu, kuris buvo atliktas JAV. 2023 m. publikuotas tyrimas parodė, jog maždaug 50 proc. žmonių neišgeria reikiamo kiekio vandens. Jei dehidratacija nuolatinė, rizika pasenti anksčiau laiko išauga net iki 50 proc.“, – akcentuoja A. Miliūtė.Ne mažiau svarbu ir tai, koks vanduo geriamas. Tarkim, negazuotas natūralus mineralinis vanduo „Akvilė“ yra unikalus, nes jo sudėtis ypatinga – koks vanduo yra gręžinyje, toks ir buteliuke. Čia nėra nei nitratų, nei nitritų, o tik naudingi mineralai – kalcis, magnis, natris, kalis. Pasak A. Miliūtės, tik toks vanduo papildo mūsų organizmo atsargas naudingomis medžiagomis.

Pažadai

„Jei dar nesate sugalvoję, ką įrašyti į 2025-ųjų atmintinę, tikrai patarčiau įsirašyti priminimą gerti daugiau vandens. Tai ne tik puikus ir sveikas įprotis, bet ir vienas iš paprasčiausių būdų rūpintis savo sveikata“, – pataria ekspertė.

Du prekių ženklai, kuriems rūpi žmonių savijauta

„Cannumo“ prekių ženklo, kuris pristato fermentuotą gėrimą „Gėris“, vadovas Mykolas Karpičius pritaria A. Miliūtei, jog gera savijauta yra mūsų gyvenimo pagrindas.

Anot verslininko, buvo visiškai natūralu surengti dviejų prekių ženklų, kuriems rūpi sveikatingumas, – mineralinio vandens „Akvilė“ ir fermentuoto gėrimo „Gėris“ – kampaniją, kviečiančią žmones labiau atsigręžti į save, peržvelgti įpročius ir papildyti savo rutiną naujais, kurie atneštų daugiau gerų pojūčių.

„Cannumo“ fermentuotame gėrime yra net 96 skirtingų bakterijų rūšys. Unikalus jų derinys gali padėti išlaisvinti maistines medžiagas ir padidinti jūsų žarnyno atsparumą. „Gėris“ neturi nei priedų, nei konservantų“, – sako „Cannumo“ vadovas.

Natūralaus mineralinio vandens „Akvilė“ įkūrėja A. Miliūtė ir M. Karpičius kviečia ir kitus dalytis savo 2025 metų pažadais. Tai daryti labai paprasta – tereikia į savo socialinius tinklus kelti nuotrauką arba vaizdo įrašą, kaip kuriate savo naujus pažadus, pavyzdžiui, gal planuojate perskaityti daugiau knygų, ilgiau viešėti pas tėvus ir pan.

Nepamirškite įraše žymėti abi paskyras (Instagram: @vanduo_akvile, @cannumolt; Facebook: /vanduoakvile, /cannumolt) – ir galbūt būsite vienas iš savaitės laimingųjų, kuris laimės prizus.

O motyvacija pasistengti išties įspūdinga: prizų fonde – unikalūs „Akvilė“ marškinėliai, fermentuotai gėrimai „Gėris“ bei natūralaus mineralinio vandens „Akvilė“ mėnesio prenumerata.

Daugiau apie „Akvilės“ ir „Gėrio“ kampaniją „Vykdyk pažadus sau ir laimėk“ : https://cannumo.lt/akvile.

Kampanija tęsiasi iki 2025 01 17.