Atsakant į šiuolaikinės rinkos poreikius, „Iki“ šiemet pristatė inovatyvų sprendimą – reklamos platformą „Screen Club“. Ši platforma, apimanti daugiau nei 2,4 tūkst. skaitmeninių ekranų visoje Lietuvoje, siūlo modernias ir patogias reklamos galimybes tiek smulkiam, tiek dideliam verslui. Tačiau „Screen Club“ – tai daugiau nei tik skaitmeninė reklama: ji apjungia daugiakanales reklamos galimybes tiek parduotuvių viduje, tiek už jų ribų.
Pasak „Iki“ rinkodaros vadovo Andrejs Dudko, didžiausios skaitmeninių ekranų platformos Lietuvoje sukūrimas – nuoseklus žingsnis stiprinant „Iki“ kaip technologinių sprendimų lyderio pozicijas šalyje.
„Viena iš „Iki“ stiprybių – esame arčiau savo klientų. Tad vis geriau pažindami pirkėjų įpročius, galime atrasti ir dar efektyvesnių būdų jų lūkesčiams pateisinti. Mes patys savo klientus pasiekiame ne tik tradicinėmis priemonėmis, todėl tokią galimybę atvėrėme ir partneriams. Įvairūs formatai leidžia pasirinkti tinkamiausią kiekvienam verslui ir pačiam patogiai valdyti kampanijas vos keliais mygtukų paspaudimais“, – sako A. Dudko.
Sprendimai – bet kokio dydžio ir biudžeto kampanijoms
Įtemptoje reklamos rinkoje išsiskiria tie, kurie geba pasiūlyti reklamos sprendimų, pritaikytų įvairiems klientams. Todėl A. Dudko džiaugiasi, kad per gana trumpą laiką jau pavykę pelnyti plataus spektro partnerių pasitikėjimą. Platformos teikiamas galimybes vertina ir tokie svarbūs rinkos žaidėjai kaip „Luminor“ bankas, kuriems aktualu pasiekti plačią auditoriją, ir į lokalią rinką besiorientuojantys verslai, kuriems rūpi pasiekiamumas tam tikrame regione.
„Norėjome, kad mūsų reklamos turinys būtų prieinamas ir matomas didesnei žmonių grupei, todėl pasirinkome reklamą „Iki“ parduotuvėse, – pažymėjo Marijampolėje, Alytuje, Prienuose ir Vilkaviškyje veikiančios „ProDenta“ odontologijos klinikos atstovai. – „Screen Club“ platforma leido įvertinti daug jos privalumų: galima naudotis savitarna, patogu skirstyti biudžetą ir terminus, galima pasirinkti įvairias parduotuves ir pritaikyti reklamą konkrečiam regionui. Pasirinkome kelias parduotuves, kurioms turėjome skirtingų lūkesčių, ir sulaukėme rezultato – pajautėme, kad mūsų reklama ir mes buvome pastebėti.“
„Iki“ Lietuvoje valdo vieną plačiausių parduotuvių tinklų šalyje, apimantį jau arti pustrečio šimto prekybos vietų. Reklamos galimybes siūlančios parduotuvės išsibarstę ne tik didmiesčiuose, bet ir nedideliuose miesteliuose visoje Lietuvoje.
„Iki“ parduotuvėse ekranai ir kiti reklamos plotai suplanuoti taip, kad jose transliuojamos žinutės kuo veiksmingiau pasiektų auditoriją. Jie įrengti parduotuvių viduje, prie savitarnos ir įprastų kasų – pirkėjų kelyje ir ten, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko apsipirkdami ar skenuodami savo prekes.
Toks mastas, pasiekiamumas ir dideli pirkėjų srautai lemia, kad reklamos užsakovams „Iki“ gali pasiūlyti ypač plačias galimybes ir jas pritaikyti prie asmeninių poreikių.
„Iki“ siūloma reklamos personalizacija leidžia užsakovams sutelkti dėmesį į būtent jų tikslinę auditoriją. Tai padeda ne tik efektyviau valdyti biudžetą, bet ir padidinti reklamos poveikį. Automatizuotas procesas suteikia galimybę vos keliais mygtukų paspaudimais įkelti reklamos turinį, nustatyti biudžetą ir realiu laiku stebėti efektyvumą. Taip yra paprasta ne tik optimizuoti reklamos kampanijas, bet ir lanksčiai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos poreikių“, – sako „Iki“ marketingo vadovas.
Žaidybiniai elementai – raktas pas šiuolaikinį pirkėją
LED ekranai, spausdinti reklaminiai plotai įvairiose parduotuvės vietose, reklamos ant parduotuvių apsaugos vartelių ir net garso formatas per vidinį „Iki“ radiją – dar ne viskas, ką vienoje vietoje siūlo „Screen club“. Didelis platformos privalumas ir tai, kad ji gali padėti pasiekti praktiškai kiekvieną Lietuvos namų ūkį, kadangi joje galima pasinaudoti įvairiais formatais – parduotuvėje, internete, spausdintoje medžiagoje, programėlėje.
„Apie geimifikacijos naudą stiprinant savo reklamos žinutę kalbama jau labai garsiai. Žaidimo elementai skatina vartotojų įsitraukimą, stiprina emocinį ryšį su prekės ženklu, taip pat didina informacijos sklaidą bei dalijimąsi. Mes apie tai ne tik kalbame, bet ir įgyvendiname – reguliariai rengiame žaidimus jau virš milijono parsisiuntimų skaičiuojančioje „Iki“ programėlėje. Šiemet pristatytas burbuliukų žaidimas sulaukė didelio įsitraukimo: sužaista virš 800 tūkst. sesijų, o vienas žaidėjas vidutiniškai žaidime praleido 33 minutes – tai reiškia daugiau nei pusvalandį nepertraukiamo dėmesio prekės ženklui. Po praėjusių metų kalėdinio žaidimo sėkmės, įspūdingus rezultatus demonstruoja ir šiuo metu vykstantis „Kalėdainis“, kuriame žaidėjai leidžia daug laiko įnirtingai varžydamiesi dėl pagrindinio prizo – „iPhone“ telefono“, – sako A. Dudko.
Itin azartiški mobilieji žaidimai grįsti gerai pažįstamais burbuliukų ar saldainių jungimo principais, todėl vienas žaidėjas vidutiniškai jame praleidžia net keliasdešimt minučių – ir tiek laiko mato partnerių prekės ženklą.
„Tikriausiai net ir lojaliausias klientas tiek laiko nenorėtų tiesiog žiūrėti reklamos, o programėlėje šis procesas vyksta organiškai. Tokiu būdu reklama tampa ne tiesiog informacijos perdavimu, o malonia patirtimi, kurią vartotojas sieja su pozityviomis emocijomis“, – pažymi A. Dudko.
Be to, „Screen Club“ platforma apima ir nuolat plečiamą partnerių tinklą. Joje lengva ne tik pradėti vykdyti kampaniją „Iki“ parduotuvėse, bet ir išplėsti ją į verslo centrus, autobusų stoteles bei LED ekranus kitose miestų vietose. Tai suteikia reklamai didesnį poveikį, nes ji matoma ne tik apsipirkimo metu, bet ir kitose vartotojų kasdienio gyvenimo situacijose.
Daugiau apie „Screen club“ sužinoti ir pradėti išnaudoti platformos privalumus galite čia: screen.club.