„Monora boutique“ – vieta, kurioje galima gyvai apžiūrėti, išmėginti kvepalus ir įsigyti juos 2 ml, 3 ml, 6 ml, 10 ml, 20 ml talpose – atomaizeriuose. Lietuvoje parduotuvės prekiaujančios nišinių kvepalų atomaizeriais – vis dar naujiena. Sesės dažnai sulaukia klausimo, kas gi yra tas atomaizeris?

Atomaizeris arba kitaip kelioninis mėginėlis – nedidelės talpos stiklinis buteliukas su stilinga apsauga ir purkštuku, skirtas kvepalams laikyti. Atomaizeriai neužima daug vietos, juos patogu kasdien su savimi turėti rankinėje, juos galima pasiimti į rankinį bagažą skrendant lėktuvu.

Atomaizeriai suteikia galimybę išmėginti skirtingus nišinius kvapus ir neišleisti didelės pinigų sumos tradicinio dydžio kvepalų buteliukams.

„Aukštąja parfumerija pradėjome domėtis daugiau nei prieš septynerius metus. Labiausiai mus žavi, kad kiekvienas kūrinys yra ypatingas ir turi savo istoriją, kurią parfumeris sutalpina į kvepalų buteliuką. Įdomiausia tai, jog kiekvienas iš mūsų tą istoriją interpretuojame savaip, nes ant kiekvienos odos aromatas skleidžiasi skirtingai“, – pasakoja Agnė ir Dovilė.

Butiko savininkės džiaugiasi, kad lietuviai tampa vis drąsesni, vis dažniau nori eksperimentuoti, atrasti ir įvairioms progoms turėti skirtingus kvapus. Kvepalai – ne tik stiliaus detalė, jie kuria įvaizdį, transliuoja į aplinką tam tikrą žinutę, suteikia pasitikėjimo, daro įtaką emocijoms bei sukelia prisiminimus.

Agnė ir Dovilė sako, kad apsilankymas „Monora boutique“ – lyg kvapų terapija. Sesės kiekvienam užsukusiam padeda suprasti ir atrasti patinkančią kvapų kategoriją, papasakoja apie kvapų kompozicijas, tendencijas, kvepinimosi taisykles bei mitus. „Kiekvieną kartą sulaukusios atgalinio ryšio, kad rekomenduoti kvapai daugiau nei pateisino lūkesčius, suprantame, kad einame teisingu keliu“, – šypsosi jos.

„Monora boutique“ kvepalai pateikiami stilingoje pakuotėje, todėl klientai džiaugiasi, tarsi gavę dovaną. Kvapų ekspertės dažnai sulaukia nuostabos, kad butiko asortimente galima atrasti tiek daug patinkančių kvapų. „Taip yra todėl, kad domimės pasaulinėmis kvapų tendencijomis, kruopščiai ir apgalvotai atrenkame savo asortimentą bei tikslingai rekomenduojame kvapus atsižvelgiant į kiekvieno skonį“, – sako jos.

„Monora boutique“ susikūrė itin dinamišku ir verslui sudėtingu laiku. Nuo pat pradžios sesės susidūrė ne tik su tradiciniais verslininkų iššūkiais, bet ir su pasaulinio masto įvykiais: koronaviruso pandemija, karu Ukrainoje, didėjančia infliacija.

„Startavome su neprognozuojamais iššūkiais, tačiau išmokome greitai reaguoti ir prisitaikyti. Jaučiame, kad sunkiausia jau praeityje, įsitvirtiname rinkoje. Klientai dėkoja už sėkmingai parinktus kvepalus ir vėl sugrįžta naujų. Tikimės, kad vis daugiau žmonių užsuks pas mus ir atras naujus, kerinčius kvapus mažose madingose pakuotėse“, – sako jos.