„Pardavimai Ukrainoje nuosekliai didėjo ir nuo plataus masto karo veiksmų pradžios išaugo 5 kartus. Pirmą šių metų pusmetį Ukraina pirmąkart tapo lyderiaujančia šalimi, į kurią daugiausia eksportuojame savo produkcijos. Džiaugiamės, kad per porą metų mums pavyko pasirašyti bendradarbiavimo sutartis su visais didžiaisiais Ukrainos prekybos centrais ir užsitikrinti tvirtas pozicijas šioje šalyje“, – teigė „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Pasak M. Horbačausko, įtakos sėkmingai eksportui į Ukrainą augti turėjo „Volfas Engelman“ solidarumas su ukrainiečiais ir savo produkcijos ženklinimas specialiu Ukrainos nepriklausomybės ir vientisumo simboliu.

Volfas Engelman Radler

„Laikomės principinės pozicijos palaikyti ukrainiečius ir tai deklaruojame ne tik žodžiais, bet ir veiksmais – nutraukėme bet kokius ryšius su šalimis agresorėmis, teikiame nuolatinę paramą ukrainiečiams. Esame vieninteliai aludariai Lietuvoje, kurie ženklina savo produkciją Ukrainos simbolika“, – pabrėžė M. Horbačauskas.

Antrą poziciją pagal „Volfas Engelman“ produkcijos eksportą užima Pietų Korėja. Toliau rikiuojasi Lenkija, Izraelis ir Italija. Šios penkios šalys sudaro 70 proc. viso bendrovės eksporto.

Vien šiemet „Volfas Engelman“ eksportavo daugiau kaip 5 mln. litrų įvairių gėrimų: alkoholinio ir nealkoholinio alaus, giros, energinių gėrimų, limonado, vandens.

Iš viso „Volfas Engelman“ eksportuoja į 34 šalis, tarp kurių – Naujoji Zelandija, Meksika, Singapūras, Japonija, Kanada, Šveicarija ir kt.

Įmonės produkcijos galima įsigyti tokiuose pasauliniuose tinkluose kaip LIDL, „Kaufland“, „Carrefour“, „Spar“, „Auchan“, „7-Eleven“, „Coop“, „Metro“, „CostCo“.