Didelių įmonių kategorijoje pirmąją vietą užėmė dvi įmonės – Lietuvos „Baldai1“/„Mebeles1“/ „ Moobel1 “ ir Latvijos „Balcia“. Sidabras atiteko bendrovėms „Ideal“ ir „Valmiermuiža“, o bronzą pasidalijo „Tet“, „Mynest“ ir „Obdeleven“. „Joom“ savo ypatingą pripažinimą – 5000 EUR reklamos paramą Meta platformoms – skyrė „Baldai1“ / „Mebeles1“ / „Moobel1“.
Vidutinių įmonių kategorijoje dominavo „wigiwama“ ir „HackMotion“ iš Latvijos, kurios taip pat parsivežė namo „Grand Prix“. Sidabrinę vietą užėmė „Lulu“ ir „Ettetete“, o bronzą pasidalino „Rimi Riga Marathon“ ir „Apotheka“. Specialų PHH grupės apdovanojimą – 100 % nuolaidą 220.lv, pigu.lt, kaup24.ee prekyvietėms – gavo „Hackmotion“ ir „Wigiwama“.
Smulkiojo verslo kategorijoje nugalėjo „Medon“, sidabrą pelnė „Simlachy“ ir „Mil-coffee“, o bronzą – „Plukt Tea“. „Latvijas Pasts“ skyrė specialų apdovanojimą bendrovei „Silmachy“, suteikdamas jai nemokamą pristatymą „Latvijas Pasts“ siuntų automatais vienerius metus.
Naujų įmonių kategorijoje apdovanotos „Unusi“ ir „Urzonaifiles“ iš Latvijos, kurioms kartu atiteko aukso prizas. Sidabrą pasidalijo „Browmaniac“ ir „Ourpockethero“, o bronzą – Estijos įmonė „PlantPower“. SEB specialusis apdovanojimas šioje kategorijoje skirtas bendrovei „Urzonailfiles“, kuriai suteikta galimybė vienerius metus naudotis SEB pritaikytu elektroninės prekybos mokėjimų sprendimu.
Kiti specialūs apdovanojimai ir jų laimėtojai:
„Medon“: Inovacijų apdovanojimo kategorijoje draudimą siūlanti „Balcia“;
„Wigiwama“: geriausio UX kategorijoje, kurią pristatė „Mēness Aptieka“, siūlanti 5000 EUR reklamos paramą e-menesaptieka.lv platformoje;
„Rimi Riga Marathon“: geriausio turinio kategorijoje, kurią pristatė „IR Nauda“, siūlanti vienerių metų prenumeratą ir seminarus;
220.lv / pigu.lt / kaup24.ee: „Gemius“ pristatytoje publikos prizo kategorijoje, kurioje apdovanoti visos Baltijos šalių moksliniai tyrimai.
„Šiųmetinis e. prekybos apdovanojimų festivalis buvo puikus renginys, kuriame dalyvavo daugiau nei 100 e. prekybos platformų iš visų Baltijos šalių. Pamatėme, kad šios geriausios platformos žino, kaip naudoti tinkamus įrankius, kurti aukštos kokybės turinį ir veiksmingą svetainių dizainą.
Baltijos šalių e. prekybos konkurencinis pranašumas akivaizdus, o daugiau dėmesio skyrus smulkmenų suderinimui, šios platformos turi visas galimybes išsiskirti iš kitų. Taip pat turime potencialo kurti nuostabius ir novatoriškus produktus, o tai padeda mums pelnyti pripažinimą pasauliniu mastu.
Nors dar yra kur augti, ypač integruojant dirbtinį intelektą ir automatizavimą mūsų e. parduotuvėse, entuziazmas ir pasiryžimas nuolat tobulėti, kurį demonstruoja šių metų dalyviai, tikrai džiugina". – Žiuri vadovas Arnis Jēkabsons, „Element Digital“ vykdomasis direktorius.
Nugalėtojus išrinko vertinimo komisija, sudaryta iš pramonės ekspertų iš visų Baltijos šalių ir iš kitur. Tarp jų: „Aleph Holding for Amazon Ads“ pasaulinė partnerių direktorė Samantha Tille, SEB skaitmeninės strategijos kortelių ir mokėjimo paslaugų vadovas Meelis Nurk, „Element Digital“ generalinis direktorius Arnis Jēkabsons, „Go3“ rinkodaros ir elektroninės komercijos vadovas Ivars Lubāns, „Balcia“ elektroninės komercijos ir inovacijų vadovas Viesturs Kančs, „Element Digital“ vadovas Estijoje Angelo Maiuri, „Pigu“ pardavėjų veiklos direktorė. lt Dalia Čiutaitė-Antanaitė, „Kaup24.ee“ pagrindinių klientų vadovė Tuure Tükson, vienas iš „Joom“ įkūrėjų Jurijs Ivanovs, „220.lv“ rinkos pardavimų vadovas Kārlis Ozols, „Mēness Aptieka“ elektroninės komercijos vadovė Sniedzite Vilmane, „Latvijas Pasts“ paslaugų skyriaus vadovė Baltijos šalyse Dace Strapcāne.
Renginio strateginiai partneriai yra SEB ir „Latvijas Pasts“. Kiti partneriai: „Balcia“, „Joom“, „Mēness Aptieka“, „Aleph,“ „PHH Group“, „Element Digital“, „Login ir Gemius“. Žiniasklaidos partneriai yra „Delfi“, „TV3 grupė“, „Äripäev“ ir „IR Nauda“.
Taip užbaigti pirmieji Baltijos šalių e. prekybos apdovanojimai – tradicija, kuri bus tęsiama ir 2025 m.
Apie Baltijos šalių e. prekybos apdovanojimus:
Baltijos e. komercijos apdovanojimai pirmą kartą buvo surengti Baltijos šalių mastu. Anksčiau ji trejus metus buvo rengiama Latvijoje. 2024 m. yra pirmieji metai, kai ji išsiplėtė į Baltijos šalis ir nuo šiol kasmet vyks Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Daugiau informacijos apie projektą – https://balticecommerceawards.com
Prisijungti socialiniuose tinkluose:
„Facebook“ - https://www.facebook.com/BalticEcommerceStar
„Instagram“ - https://www.instagram.com/balticecommercestar
„Twitter“ - https://twitter.com/balticecommstar
„Linkedin“ - https://lv.linkedin.com/company/balticecommercestar