Lotynų Amerikos pop opera „Carmen Cubana“ sukurta pagal visiems puikiai žinomą Georges Bizet operą „Karmen“. Jau daugiau kaip 140 metų ši opera yra dažniausiai statoma pasaulyje ne tik dėl nuostabios muzikos – aistringos Karmen istorija yra aktuali kiekvienam laikmečiui. Intriguojantis siužetas apie charizmatiškąją čigonę, pasirinkusią mirtį vardan meilės ir laisvės, kaskart žavi, stebina ir priverčia vėl tikėti viltimi.
Spektaklio premjera įvyko 2006 m., Amstetteno vasaros muzikos festivalyje Austrijoje. Muziką sukūrė kompozitorių duetas Werneris Stranka ir Martinas Gellneris, kuriantys po slapyvardžiu „Beat 4 Feet“. Jų arsenale – muzika ir naujos aranžuotės tokiems populiariems Brodvėjaus miuziklams kaip „Fame“, „Tommy“, „Jesus Christ Superstar“ ir kitiems, statytiems Europoje. Spektaklį režisavo ir choreografiją sukūrė menininkė Kim Duddy, žinoma dėl visos eilės puikių darbų Europoje, tarp kurių miuziklai „Sweet Charity“, „The Rocky Horror Show“, „Tommy“, „Jesus Christ Superstar“, „Aida“ ir kiti.
Miuziklo autoriai perkelia veiksmą į XX amžiaus pabaigos Kubą, kur spinduliuojanti laukine aistra gražuolė Karmen vėl išgyvena savo dramatišką meilės istoriją. Pagrindiniame Karmen vaidmenyje – neprilygstama Lana Gordon (JAV), per daugiau kaip dvidešimtmetį trunkančią karjerą pelniusi publikos pripažinimą įvairiose pasaulio šalyse. 1997 m. dainininkė debiutavo Niujorko Brodvėjaus teatre miuzikle „Liūtas Karalius“, antrasis jos vaidmuo ne mažiau garsiame miuzikle „Jėzus Kristus Superžvaigždė“ taip pat sulaukė geriausių atsiliepimų ne tik iš gerbėjų, bet ir iš muzikos kritikų. Nuo 2003 m. Lana Gordon prestižinių salių scenose kuria jausmingą Anitos vaidmenį L.Bernsteino miuzikle „West Side Story“ bei Karmen partiją operoje „Carmen Cubana“. Atlikėjos solinius koncertus ir pasirodymus televizijoje stebėjo daugiau kaip 75 milijonai klausytojų Amerikoje, Europoje bei Azijos šalyse.
Iškart po premjeros „Carmen Cubana“ sulaukė neįtikėtinai daug tik teigiamų žiniasklaidos ir kritikų recenzijų. Štai keletas jų:
• „Pamirškite visas šiuolaikines populiarios G.Bizet operos „Karmen“ versijas. „Carmen Cubana“ – Lotynų Amerikos pop opera nubloškia jas geros mylios atstumu“, - Musical magazine, Vokietija;
• „Tai – sprogimas!”, - Kronen Zeitung, Austrija;
• „Carmen Cubana“ turi viską, ko reikia geram šou“, - Suddeutsche Zeitung;
• „Šis pastatymas įtraukia nuo pat pirmos minutės! Dainos keliauja į jūsų ausis ir į širdį“, - NON, Austrija;
• „Sensacija! Publika negalėjo išsėdėti savo vietose. Jie plojo, rėkavo ir reikalavo bisų“, - Kronen Zeitung, Austrija.
Kauno miesto simfonininis orkestras
Kauno miesto simfoninis orkestras išaugo iš 1988 metais įkurto Kauno kamerinio orkestro, kuriam nuo 2000 m. vadovauja Algimantas Treikauskas. Orkestro vyriausiojo dirigento pareigas ėjo Pavelas Bermanas, Modestas Pitrėnas, Imants Resnis, šiuo metu – Constantine Orbelian.
2014 m. metais orkestras paminėjo dešimties metų sukaktį, per kurią įgyvendinta daug didelių bei reikšmingų projektų, į biografiją įrašyta nemažai įsimintinų ne tik klasikinės, bet ir pramoginės muzikos koncertų. Orkestrui teko garbė groti su pasaulinėmis legendinėmis grupėmis ir atlikėjais „The Scorpions" ir „Electric Light Orchestra", „Smokie", Bonie Tyler, Chris Norman, Robert Wells, Maggie Reilley, kurie ne kartą yra groję su pasaulyje pripažintais Londono, Vienos, Berlyno simfoniniais orkestrais.
Kauno valstybinis choras
Suburti chorą 1969 m. buvo pavesta Lietuvos muzikos akademijos absolventui Petrui Bingeliui. Puikiai pasirodęs Lietuvos salėse, choras netrukus pelnė ir tarptautinį pripažinimą. Kauniečių pasirodymai buvo gerai įvertinti Vengrijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje ir Norvegijoje. P.Bingelio vadovaujamas kolektyvas koncertavo su žymiais orkestrais: Rusijos valstybiniu, Rusijos televizijos ir radijo, Maskvos ir Sankt Peterburgo filharmonijų, Argentinos, Lenkijos, Bordo, Paryžiaus simfoniniais, Lenkijos ir Lietuvos kameriniais orkestrais, kuriems dirigavo Y. Menuhinas, V. Fedosejevas, J. Frantzas, I. Raičevas, C. Diederichas, M. Rostropovičius, D. Kitajenko, S. Sondeckis, J. Aleksa, J. Domarkas.