Aukštalipiai darbuotojai ėmė tvirtinti naująją Justino Bieberio reklamą, skirtą prekės ženklui „Balenciaga“, tačiau viskas baigėsi šiokia tokia nesėkme.
Nors viršutinėje reklaminio plakato dalyje buvo matyti J. Bieberio veidas ir dalis jo krūtinės, apatinėje nuotraukos dalyje pasirodė visai kitas vaizdas – apatinio trikotažo „Skims“ modelio liemuo ir kojos.
Susiliejus abiems skirtingoms reklamoms išėjo ne vieną pralinksminęs vaizdelis – susidarė įspūdis, kad J. Bieberis plakate pozuoja tik su vienais apatiniais ir kojinėmis.
Toks atsitiktinumas neabejotinai patiko internautams, kurie suskubo įamžinti šių dviejų reklamų sąjungą, kol tai nebuvo ištaisyta. Ši linksma optinė iliuzija greitai išplito socialiniuose tinkluose.
Juoko dėl „dailių kojyčių“ nesulaikė ne tik J. Bieberio gerbėjai ar atsitiktiniai internautai, bet ir garsenybės – tarp kurių ir Jacobas Elordi. Aktorius savo „Instagramo“ paskyroje pasidalino šios reklamos akimirka.
„Aš labai atsiprašau, kad iš to juokiuosi, bet tai tiesiog per daug juokinga“, – rašė vienas „Twitter“ vartotojas, pasidalinęs J. Elordi nuotrauka.
Jam antrino ir kitas žmogus: „Justinas Bieberis šiose reklamose yra būtent tas laimingas atsitikimas, kurio tu išties nori pirmadienį, kai važiuoji namo.“
Minimas stendas iškilo vakarinėje Holivudo dalyje, ant „Andaz“ viešbučio sienos. Šiuo metu „Balenciaga“ reklama su J. Bieberiu jau yra pakeista.
Tiesa, į šį smagų nutikimą nesureagavo nei „Balenciaga“, nei Kim Kardashian, kuri yra „Skims“ įkūrėja.