Viskas įvyko prie metro stoties: susidūrė „Mercedes-Benz“, BMW ir „Volvo“ automobiliai, informuoja starhit.ru.
Liudininkai praneša, kad BMW vairuotojas išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą ir trenkėsi į kitus du automobilius.
Smūgis buvo toks stiprus, kad tinklaraštininkas išskrido iš automobilio ant kelio. Jis mirė iš karto.
Šalia jo buvo keleivis – iš pradžių jis sunkios būklės buvo paguldytas į ligoninę, tačiau vėliau paaiškėjo, kad medikams jo išgelbėti nepavyko.
Dar du asmenys nukentėjo: vienam vairuotojui nustatytas smegenų sukrėtimas, kitas patyrė daugybę paviršinių sumušimų ir sužalojimų.
S. Gubdenskis buvo vienas iš populiariausių tinklaraštininkų Rusijoje, kalbančių apie automobilius. Jo „YouTube“ kanalą prenumeravo 230 tūkst. internautų. Instagrame įžymybę sekė dar daugiau – 779 tūkst.
Internautai pastebėjo, kad nors Saidas ir ragino kitus laikytis leistino greičio, pats jis dieną prieš nelaimę paviešino vaizdo įrašą, kuriame jis sėdi automobilyje, viršijančiame greitį pačiame Maskvos centre.
Pranešama, kad viena netrukus po to įvykusios tragedijos priežasčių – greičio viršijimas. Be to, skelbiama ir apie slidžią kelio dangą. Saidas, neįvertinęs sąlygų, darė manevrą, išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą, nesuvaldė automobilio ir trenkėsi į kitus vairuotojus.
S. Gubdenskis lapkričio 7 d. nupirko BMW M4 Competition, apie šį automobilį, kainuojantį apie 9 mln. rublių (apie 106 530 eurų), jis kalbėjo ir savo vaizdo įrašuose.
Be blogerio veiklos S. Gubdenskis buvo žinomas kaip antrepreneris, mėgo kolekcionuoti riboto leidimo automobilius, dalyvauti tiek mėgėjiškose, tiek profesionaliose lenktynėse. Internete žinomas vyras turėjo ir automobilių „tiuningo“ studiją „ZR Performance“, kurioje dažnai lankydavo ir kiti žinomi autoblogeriai, tarp jų – ir Edwardas Billas bei Mikhailas Litvinas.
Tragedija socialiniuose tinkluose iki šiol kelia daug diskusijų. Pasisakė ir žurnalistas Ilja Varlamovas, kuris pasmerkė autoįvykį sukėlusį ir jame žuvusį S. Gubdenskį. Anot jo, blogeris vedė ne patį teisingiausią gyvenimo būdą ir, negana to, dalijosi tuo su gausia auditorija.
„Dar vienas lenktynininkas, gražaus gyvenimo ir Kelių eismo taisyklių pažeidimų demonstravimo gerbėjas, savo kelionę baigė siaubingai. Vakar jis parodė, kaip važinėja po Maskvą 200 km/h <...>, šiandien jo artimieji priversti eiti į morgą. Baisi istorija.
Tai – Saidas Gubdenskis, jis vairavo, savo BMW mieste išlėkė į priešpriešinio eismo juostą, kliudė dar kelis automobilius ir viskas. Jis mirė iš karto, keleivis mirė ligoninėje. Gaila Saido, gaila antrojo mirusiojo, gaila jų artimųjų. Tačiau net tokia smulkmena kaip diržas, kurio dažnai nepaisoma, nes jis nėra šaunus, gali išgelbėti gyvybę“, – savo asmeniniame tinklaraštyje dalijosi Ilja.
Žurnalistas pridūrė, kad šių aukų būtų buvę galima išvengti ir tuo atveju, jei vietos kelių policija griežtintų bausmes už greičio viršijimą ar kitus KET pažeidimus.
„Juk žmogus daug metų įžūliai pažeidinėjo taisykles. Jis ne tik jas sulaužė, bet ir didžiavosi savo vairavimo stiliumi, rinko „patiktukus“ instagrame. Daug kartų sakiau, kad toks elgesys turėtų būti suvokiamas kaip pasirengimas žmogžudystei. Tai išpažintis. <...> Šiandien galite užsukti į šimtus tokių galimų žudikų namų. Jie neslepia savo pavardžių, visi jų žygdarbiai yra „YouTube“ ir „Instagram“. Kiek dar turėtų būti aukų, kad pagaliau pakeistume savo požiūrį į tokias istorijas?“ – skundėsi I. Varlamovas.