Tačiau šiandien jis mėgina žengti į medijų rinką – kuria tinklalaidę, kurią platina „Youtube“ ir tuo pačiu pradėjo naują verslą, kuris, kaip tikisi, taps papildomu pajamų šaltiniu, nors ir pareikalavo palyginti daug investicijų.

Jis įvardina ir kiek kainuoja žengimas į medijų rinką.

„Nesu influenceris, Lietuvoje šis užsiėmimas turi neigiamą atspalvį. Jau keturias dienas į „Instagramą“ nieko neįkėliau, žmonės tuoj mane pamirš“, – kvatojasi Artur ir prašo apie jį kalbėti kaip apie laidų vedėją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją