Laurita pasakoja, kad jos kelionė į drabužių kūrybą prasidėjo kartu su aplankiusia motinyste. Kurdama pirmuosius gaminius, moteris siekė rasti medžiagas, kurios būtų ne tik draugiškos vaikams, bet ir tvarios bei atsakingos aplinkai.

Tačiau kuomet po pirmosios kolekcijos sulaukė užklausų, kad ir vaikams drabužius perkantys tėveliai norėtų tokių pačių sau, Lauritos galvoje užgimė mintis, kuri šiandien pribrendo į atsinaujinusį prekės ženklą ir drabužių liniją, skirtą ne tik vaikams, bet ir visai šeimai, rašoma pranešime spaudai.

„Kuomet pradėjome gvildenti šią idėją, supratome, kad pirmasis prekės ženklas nebeatspindi naujos vizijos. Norėjosi stipresnio, skambesnio pavadinimo, kuris būtų unisex ir apimtų visos šeimos poreikius. Taip gimė „Arelo“, sukurtas iš dviejų mano vaikų vardų: Arono ir Elos, o apskrita „O“ raidė simbolizuoja dvi jų puses – artumą ir vienybę. Prekės ženklo pokyčiai truko net 11 mėnesių. Tai buvo ilgas, bet be galo prasmingas procesas. Dabar, kai jau esame naujo etapo pradžioje, jaučiu didžiulį džiaugsmą ir pasididžiavimą, kad pavyko sukurti tai, kas apjungia mūsų šeimos vertybes ir atliepia platesnę auditoriją“, – teigia Laurita.

Lauritos Butkevičienės prekės ženklo pristatymas

Pirmoji išleista kolekcija „Legacy of Leisure“ – atspindi prekės ženklo esmę: minimalistinį dizainą, funkcionalumą, ilgaamžiškumą, patogumo, stiliaus ir tvarumo dermę. Drabužiai yra pritaikyti aktyviam gyvenimo būdui, tačiau išlieka puikiai tinkami atsipalaidavimo akimirkoms, nes pasak Lauritos, laisvalaikio apranga nebėra tik drabužiai sportui.

„Mūsų vizija yra apie „laisvalaikio palikimą“ – drabužius, kurie ne tik suteikia komfortą, bet ir kviečia gyventi subalansuotą gyvenimą, vertinant poilsį kaip neatsiejamą kasdienybės dalį. Mes tikime, kad kokybiškas drabužis gali būti ir funkcionalus, ir estetiškas, todėl kiekvienas mūsų dizainas yra minimalistinis, universalus ir pritaikytas aktyviam, tačiau atsipalaidavusiam gyvenimo būdui. Tai apranga, kuri leidžia sklandžiai pereiti nuo aktyvios dienos rutinos prie atsipalaidavimo akimirkų, išlaikant stilingą ir modernų įvaizdį“, – sako moteris.

Prekės ženklo pristatymo vakaras:

Lauritos pasakojimu, šis prekės ženklas savo kelionę pradeda su misija ne tik kurti drabužius, bet ir skleisti sveikos gyvensenos idėjas, dalinantis istorijomis apie tai, iš kur atsirado sportinė apranga, kodėl jos patogumas tapo toks svarbus ir kaip jis prisideda prie geresnės savijautos. Taip pat ateityje ji žada plėsti vyriškų drabužių liniją, kuri būtų pritaikyta įvairių ūgių ir sudėjimų vyrams.

„Nors mano vyras į kūrybinį procesą tiesiogiai nesikiša, tačiau jo nuomonė visuomet yra svarbi. Jis paprastai vertina labai aiškiai: arba patinka, arba nepatinka, ir dažnai pastebi dalykus, kuriuos reikėtų patobulinti. Jis palieka man laisvę kūrybai, bet užsimena, kad norėtų daugiau vyriškų drabužių, ypač pritaikytų aukštesniems vyrams. Kadangi jis pats yra aukštas ir dažnai sunkiai randa tinkamus modelius parduotuvėse, ateityje planuoju plėsti kolekciją, kad ji labiau atitiktų įvairių ūgių ir sudėjimų vyrų poreikius. Jo pastabos ir įžvalgos yra naudinga perspektyva, kuri padeda galvoti apie platesnę auditoriją“, – tikina krepšininko žmona.

Internetinę prekybą Laurita paleido prieš kelias savaites, tačiau praėjusią duris atvėrė ir fizinė studija, skirta klientams, norintiems iš anksto susitarus atvykti į vietą, pasimatuoti drabužius ar nemokamai atsiimti užsakytas prekes. Šventinio atidarymo vakaro nepraleido ir žinomos Lietuvos moterys, „Žalgirio“ žaidėjų žmonos bei draugės.

Renginyje buvo galima sutikti Meliną Lekavičienę, Gabiją Ulanovę, Gretą Birutę, Gintarę Dimšienę, Justę Kadišaitę, Anną Kavasilą Dunston, Jasminą Brazdeikis bei kitas verslo ir mados pasaulio atstoves.

Lauritos Butkevičienės prekės ženklo pristatymas

Laurita tikina, kad šiuolaikinis gyvenimas yra nuolatiniame judesyje, tačiau tuo pačiu kiekvienas vertina laiką sau ir atsipalaidavimą. Jos prekės ženklo drabužiai skirti žmonėms, kurie siekia pusiausvyros tarp darbo, aktyvumo ir poilsio, be kompromisų dėl estetikos ar patogumo.

Taip pat tai alternatyva masinei gamybai ir greitam mados vartojimui – tvarūs, lokaliai gaminami gaminiai, kurie ne tik mažina aplinkos taršą, bet ir prisideda prie tvarumo skatinimo Lietuvoje.

„Medžiagas drabužiams atradau specializuotose parodose Paryžiuje ir Lenkijoje, kur susipažinau su tiekėjais. Eskizų piešimas ir idėjų kūrimas yra mano atsakomybė, tačiau konstrukcijas vystome kartu su konstruktore, o gaminius siuvame Lietuvoje, vietinėje siuvykloje. Pasirinkome vietinę gamybą ne tik dėl kokybės užtikrinimo, bet ir siekdami prisidėti prie Lietuvos kūrybinių industrijų palaikymo.

Šis procesas leidžia mums stebėti kiekvieną gamybos žingsnį ir užtikrinti, kad galutinis produktas atitiktų tiek mūsų, tiek klientų lūkesčius. Būtent klientams norime skirti maksimalų dėmesį, ateityje planuojame projektus, kurie apjungs sveikatingumo temas su mūsų kolekcijomis, kad klientai galėtų drabužius vertinti ne tik kaip stiliaus detalę, bet ir kaip gyvenimo kokybės dalį“, – pasakoja Laurita.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją