Daugiau nei pusė iš 463 respondentų atsakė, kad 2024 m. jų išlaidos išliks stiprios arba dar stipresnės: vartotojai ir toliau ketina pirkti lėktuvų bilietus, maistą restoranuose ir bilietus į koncertus. Šią perspektyvą dar pastiprino pirmoji šių metų užimtumo ataskaita, iš kurios matyti, kad įdarbinimo tempai ir darbo užmokestis didėja.
Tiesa, darbo rinka paskelbė ir ne tokių džiugių naujienų: buvo pranešta apie darbuotojų atleidimus tokiose vartotojų kompanijose kaip „Lowe’s Cos.“, „Macy’s Inc.“ ir „Whirlpool Corp.“ – prognozuojama, kad atleidimų bus ir daugiau, nes vadovai siekia kiek įmanoma padidinti pelną. Vis dėlto, kadangi amerikiečių darbo užmokestis šiuo metu kyla sparčiau už kainas, daugelis investuotojų tikisi, kad pasikartos 2023 m. situacija, kai namų ūkių išlaidos pavertė niekais visas nuosmukio prognozes.