Nėra neįprasta, kad ekonomikos nuosmukio metu mėsos pirkimas sumažėja. Stebina kitkas: paklausa sparčiau mažėja daugelyje tų šalių, kur jautiena tradiciškai yra labai populiari. Brazilijoje jos suvartojimas 2022 metais pasiekė kone rekordiškai žemą lygį. Jungtinėse Valstijose pirkėjai per praėjusius metus daugiau nei keturiais procentais sumažino pirkimus, o Jungtinėje Karalystėje jautienos ir kitos mėsos kepsnių pardavimai smuko, rodo „NielsenIQ“ duomenys.
Turbūt niekur geriau neatsispindi ši tendencija kaip Argentinoje. Argentinos lauko kepsninės, arba vietinių kalba – asado, yra taip tvirtai įaustos į šalies kultūrą, jog net per didžiausias recesijas jautienos vartojimas pasirodė besąs atsparus diržų veržimuisi. Pastaruoju metu sparčiai augančios kainos šalyje, nuo seno garsėjančioje tuo, kad joje jautienos valgoma daugiau nei beveik bet kur kitur, verčia vartotojus pereiti prie vištienos, kuri dabar pretenduoja į svarbiausio šalies baltymų šaltinio titulą.