Sausio mėnesį įmonėje „ReBound“, tvarkančioje prekių grąžinimus, apsukos išaugo net 20 proc., nes pirkėjai visame pasaulyje dėl susitraukusių biudžetų tapo išrankesni nei anksčiau. Tarp įmonės klientų yra avalynės prekės ženklas „Crocs“ ir viršutinių drabužių prekės ženklas „Helly Hansen“.

Taigi nenuostabu, kad vis daugiau mažmenininkų ryžtasi apmokestinti internetinių pirkinių grąžinimą. Jungtinės Karalystės madingų drabužių tinklas „New Look“ įvedė grąžinimo mokestį po panašių „Zara“ ir „Boohoo Group Plc“ veiksmų praėjusiais metais.

Didžiausia infliacija per apytikriai keturis dešimtmečius spaudžia vartotojus ir verčia juos pirmenybę teikti būtiniausioms prekėms, tokioms kaip maistas ir šildymas. Kadangi vis daugiau pirkėjų perka kreditan ir grąžina prekes atgal į parduotuves, gali būti, kad prekybininkai paskubėjo džiaugtis rekordiniais kalėdiniais pardavimais.