Tiesą sakant, Kinijos mažmenininkės poveikis gamybai buvo toks pat didžiulis. Dabar „Shein“ inicijuota staigiai įsibėgėjanti tiekimo grandinė leidžia naujiems prekių ženklams kuo geriau išnaudoti galimybes veikti milžiniškos mažmenininkės hipererdvėje.

Mažiausiai viena – „Temu“, nauja pasaulinė Kinijos elektroninės prekybos sunkiasvorės „Pinduoduo Inc.“ atšaka, – gali kelti realią grėsmę. „Shein“ vadovai „Temu“ įvardija kaip rimčiausią potencialią varžovę, pripažįsta su situacija susipažinę šaltiniai, kurie tvirtina, kad naujokė aktyviai medžioja „Shein“ darbuotojus ir taikosi į jos tiekėjus.

„Shein“ sukūrė naują drabužių eksporto internetu verslo standartą, teigė Ye Zhibinas, internetinės platformos „fzthinking.com“, padedančios tarpvalstybinės elektroninės prekybos įmonėms rasti tiekėjų, įkūrėjas. Dabar, kai nebrangūs kinų prekių ženklai gali būti tiesiogiai parduodami Vakarų vartotojams internetu, „tiekimo grandinė ir prekių ženklai, kuriais planuojama prekiauti užsienio rinkose, turi laikytis standarto“, sakė jis.

Naujoji konkurentų karta yra tik vienas iš daugelio „Shein“ dabartinių galvos skausmų.