Ketvirtadienį ES pranešime spaudai patvirtino, kad remdamasi savo antisubsidijų tyrimu taikys laikinuosius muitus trims Kinijos gamintojams, kurie buvo atrinkti tyrimui. MG automobilių gamintojui „SAIC Motor Corp.“, be galiojančio 10 proc. tarifo, bus taikomas 37,6 proc. tarifas, o Kinijos automobilių gamintojai „Geely“, kuri yra pagrindinė „Volvo Cars“ savininkė, ir „BYD Co.“ – atitinkamai 19,9 ir 17,4 proc. papildomi mokesčiai.
Kitiems Kinijos elektromobilių gamintojams, kurie bendradarbiavo atliekant tyrimą, bet nebuvo atrinkti, bus taikomas vidutinis svertinis 20,8 proc. muitų tarifas, o įmonėms, kurios nebendradarbiavo, gresia papildomas 37,6 proc. mokestis.
Laikinieji muitai taikomi nuo penktadienio, o galutiniai muitai įsigalios nuo lapkričio mėnesio, nebent abi šalys rastų kokį nors alternatyvų sprendimą arba ES valstybės narės kvalifikuota balsų dauguma užblokuotų naujausią sprendimą.
Daugelis Europos automobilių gamintojų aiškiai pareiškė, kad nepritaria didesniems tarifams, perspėjimas nuskambėjo ir tokių bendrovių kaip „Mercedes-Benz Group AG“ ir „Volkswagen AG“.