Gamykla bus didžiausias tokio pobūdžio projektas Europoje ir galbūt taps pavyzdžiu besiformuojančiai rinkai, kuria siekiama sumažinti laivybos pramonės emisijų kiekį. Ši perspektyva sulaukė rimto postūmio po to, kai Europos Sąjunga sutiko išplėsti savo anglies dioksido rinką, įtraukdama ir laivybos generuojamas emisijas.
„Norime būti tikri, kad turėsime tinkamas sąlygas palaikyti laivybos dekarbonizaciją“, – sakė Olivia Breese, „Orsted“ laivybos padalinio vadovė.
„Orsted“ vystomas projektas šiaurinėje Švedijos dalyje, žinomas kaip „FlagshipONE“, pradės veikti 2025 m. ir kasmet pagamins apie 50 tūkst. metrinių tonų vadinamojo e-metanolio. Priimdama galutinį sprendimą dėl investicijų į projektą, „Orsted“ taip pat įgis likusius 55 proc. gamyklos vystytojo „Liquid Wind AB“ akcijų, teigiama pranešime. Nors „Orsted“ neatskleidė bendros investicijų sumos, O. Breese teigė, kad ji bus didesnė nei anksčiau skelbta 1,5 mlrd. Švedijos kronų (145 mln. JAV dolerių) suma.