Dėl stipraus vėjo pirmadienio rytą elektros Lietuvoje neturi per 21 tūkst. namų ūkių Klaipėdos, Kauno, Šiaulių regionuose.
laivyba
91 straipsnių
Uostų, į kuriuos įplaukia krovininiai laivai iš užsienio, gylis turi tiesioginės reikšmės kiekvienos šalies ekonomikai. Lietuvoje esančio Klaipėdos uosto gylis didinamas jau 30 metų ir planuojamas didinti toliau. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos akvatorijos gilinimo skyriaus vadovės...
Ne tik Singapūro laivybos įmonė „X-Press Feeders“, nusprendusi įtraukti Klaipėdos uostą į reguliarų laivybos maršrutą, kuriuo kursuoja žaliuoju metanoliu varomas konteinerius gabenantis laivas, bet ir Žaliojo susisiekimo apdovanojimų ekspertų grupė pripažino Klaipėdos uostą kaip vieną pažangiausių i...
Laivyba Nemune didina apimtis. Svarbiausias mūsų šalies vandens kelias šiuo metu naudojamas ne tik pramoginei, bet ir krovininei laivybai. Didelę įtaką tam padarė ir tinkamos infrastruktūros sukūrimas, ir baržų pastatymas.
Pirmą kartą istorijoje Klaipėdos uostas plečiasi už savo teritorinių ribų – Jurbarke, ties Nemuno ir Mituvos santaka bus įrengtas naujas uostas. Tikimasi, kad jis ne tik sukurs naujų darbo vietų, bet ir išaugins krovinių gabenimo skaičius vidaus vandenimis tai sumažinant kelių apkrovą.
Europos Sąjunga paskelbė sankcijas daugiau nei dviem dešimtims laivų, įskaitant 17-ai, gabenančių naftą Maskvai.
Seimas leido prie vandens telkinių esančioms arba savo teritorijoje jų turinčioms savivaldybėms imti rinkliavas iš trumpam laikui jų krantuose prisišvartavusių laivų ar kitų vandens transporto priemonių.
Šiomis dienomis teko kalbėti Klaipėdos miesto savivaldybės tribūnoje ir pristatyti jūrinės edukacijos projektą miesto merui bei tarybai. Atstovaudamas Lietuvos jūrininkų sąjungai, Lietuvos jūrų kapitonų asociacijai ir Lietuvos jūrininkų įdarbinimo įmonių asociacijai, po pristatymo kalbos miesto meru...
Praėjus keliems mėnesiams po Iždo departamento paskelbtų sankcijų, dešimtys tanklaivių tebėra įstrigę ir nenaudojami – tai ženklas, kad Jungtinės Valstijos gali sutrikdyti Maskvos naftos tiekimo grandinę, jei tik nuspręstų.
Stipriai išaugus poreikiui plukdyti krovinius Nemunu tarp Klaipėdos ir Kauno bei tam trūkstant pajėgumų, Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) pati ėmėsi statyti naują baržą. 1800 tonų keliamosios galios barža per 2023-2024 m. pastatyta VVKD Kauno žiemos uoste. Antradienį ji Žiemos uoste oficialiai ...
Ispanijos žiniasklaida pirmadienį pranešė, kad netoli Gibraltaro sąsiaurio orkos nuskandino burinę jachtą.
Dėl sudėtingos saugumo padėties Raudonojoje jūroje Danijos laivybos milžinė „Maersk“ prognozuoja, kad antruoju ketvirčiu laivybos apimtys iš rytų Azijos į Europą esančiuose maršrutuose visos pramones mastu turėtų susitraukti nuo 15 proc. iki 20 proc.
Dar antradienio rytą į Klaipėdą įplaukęs prieš ketverius metus pastatytas Prancūzijos laineris pradėjo laivybos sezoną. Planuojama, kad šiemet į uostamiestį atplauks net 12 laivų daugiau, nei pernai. Apie sezono pradžią ir tikslus – buvo pasakojama LNK žiniose.
Mūsų šalyje vaizdingu Nemuno ir Kuršių marių maršrutu keleivius plukdo laivas „Raketa“. Šiam laivui yra 60 metų.
Laivais gabenama 90 proc. visų pasaulio prekių. Laivybos kompanijas pastaruoju metu užgriuvo netikėti išbandymai. Klaipėdos universiteto profesoriaus Vytauto Paulausko manymu, pastarieji įvykiai pasaulyje viską dar labiau apsunkina, bet padėtis nėra tragiška. Jūrininkai informuojami, kad gali atsisa...
Ar išnaudotos vandens turizmo ir laivybos galimybės Lietuvoje? Kokie didžiausi šio sektoriaus iššūkiai ir būdai juos spręsti? Kokios ateities perspektyvos? Kokia vandens pramogų ir keleivinės bei pramoninės laivybos įtaka aplinkai?
„Yra trys žmonių rūšys: gyvenantys prie jūros; tie, kuriuos traukia jūra; ir tie, kurie grįžta iš jūros“, – knygoje „Jūra vandenynas“ sakė Alessandro Baricco. Lietuviai istoriškai prie jūros priartėjo neseniai. Deja, bet dar labai retai mes diskutuojame, kur prasideda lietuvio santykis su jūra. Taut...
Kaip išpuoliai jūroje sutrikdė pasaulinę tiekimo grandinę: tokio spartaus kainų augimo neregėjo nuo pandemijos laikų (1)
Du mėnesius trukusios raketų, dronų ir grobimo atakos prieš civilinius laivus Raudonojoje jūroje sukėlė didžiausią per pastaruosius dešimtmečius tarptautinės prekybos srautų sutrikdymą ir padidino tiek Azijos, tiek Šiaurės Amerikos siuntėjų išlaidas. Trikdžiai plinta, kurstydami baimes dėl platesnio...
Ar išnaudotos vandens turizmo ir laivybos galimybės Lietuvoje? Kokie didžiausi šio sektoriaus iššūkiai ir būdai juos spręsti? Kokios ateities perspektyvos? Kokia vandens pramogų ir keleivinės bei pramoninės laivybos įtaka aplinkai? Šie ir kiti su vandens pramogomis bei keliais susiję klausimai gvild...
Raudonosios jūros krizei sudrebinus įvairių prekių – nuo automobilių iki energijos – gabenimą, tik laiko klausimas, kada sparčiai kylančios sąnaudos ir įtampa tiekimo grandinėse atsispindės bendrovių pelno ataskaitose.