Prašo kantrybės – neskubėti dėti ragelio

Skaitytojo nuotraukoje matyti lūkuriuojantys klientai prie vieno iš „Ignitis“ aptarnavimo punktų. Tiesa, reikia atkreipti dėmesį, kad „Ignitis“ yra daugiausiai klientų turintis nepriklausomas elektros tiekėjas (ši bendrovė taip pat yra ir visuomeninis elektros tiekėjas).

„Ignitis“ atstovė Laura Beganskienė komentavo, kad bendrovė trumpuoju telefono numeriu vienu metu gauna apie 600 ir daugiau skambučių. Linijos sutrikimų nefiksuota, tačiau gali pasitaikyti pavienių nesklandumų, bet „iš esmės, sistemos veikia stabiliai ir greitai“.

„Klientų aptarnavimo centruose neišvengiamai apkrova išaugusi, norintys sudaryti sutartį turi palaukti, kartais ir ilgiau nei valandą. Dirbame visu pajėgumu“, – sakė ji.

Šį šeštadienį taip pat dirbs visi pagrindiniai Klientų aptarnavimo centrai Vilniuje (Viršuliškių skersgatvis 34), Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Sutartį taip pat galima sudaryti visuose „Lietuvos pašto“ ir „PayPost“ skyriuose.

„Interneto puslapyje ir savitarnoje klientų srautas pastaruoju metu taip pat stipriai išaugęs, dėl to galimi trumpalaikiai sutrikimai. Klientams rekomenduojame palaukti keletą minučių ir jungtis vėl.

Sistemas stebime visą parą, pajungėme didesnius galingumus, esame sustiprinę budėjimus, todėl kaip įmanoma operatyviai reaguojame į sutrikimus ir juos sprendžiame“, – tikino „Ignitis atstovė.

Anot jos, krūvis yra išaugęs visais kanalais: didelis srautas ir skambinančiųjų, ir klientų aptarnavimo centruose, ir internete.

„Skambinantiems ir neprisiskambinantiems klientams rekomenduojame ne dėti ragelį ir skambinti iš naujo, – nes taip susidaro eilė, – o skambinti vėliau. Mažesnė apkrova 20-22 valandomis. Klientus telefonu aptarnaujame visomis dienomis nuo 7 iki 22 valandos.

Rekomenduojama sutartį sudaryti internetu, tai bus greičiausias būdas. Jei nepavyks iškart, rekomenduojame palaukti keletą minučių ir jungtis vėl“, – sakė L. Beganskienė.

Bendrovė ir savo interneto svetainėje skelbia, kad dėl labai išaugusio klientų srauto gali tekti palaukti eilėje.

Prognozuoja po 50 tūkst. sutarčių per dieną

Elektrum Lietuva“ rinkodaros ir produktų vystymo vadovė Neringa Petrauskienė komentuoja, kad besikreipiančių visais kanalais srautas tikrai stipriai išaugęs, bet jam bendrovė ruošėsi, todėl situacija esą valdoma.

„Darbo krūviai taip pat stipriai išaugę, bet tai natūralu. Nuo pat birželio pradžios kiekvieną savaitę fiksuojame po 3-5 kartus augantį klientų užklausų skaičių. Jei gegužės mėnesį vidutiniškai per savaitę sulaukdavome 70 klientų skambučių, pirmą birželio savaitę – 300, tai šią savaitę jų jau yra per 1000“, – sako N. Petrauskienė.

Neringa Petrauskienė

„Elektrum Lietuva“ padidino darbuotojų skaičių klientams aptarnauti, atidarė dar vieną telefono liniją, kur gyventojai gali paskambinti ir gauti atsakymus į klausimus ar sudaryti sutartį.

„Labai daug ir rašančių laiškus, vis dar norinčių pasikonsultuoti, ieškančių atsakymų. Spartiname ir šiuos darbus, kolegos dirba keliomis pamainomis, bet negaliu tvirtinti, kad viską spėjame“, – komentavo „Elektrum Lietuva“ atstovė.

Perlas Energija“ vadovas Vilius Juraitis sako, kad šis tiekėjas nesusiduria su problemomis.

„Taškų turime gerokai daugiau, per tūkstantį, tai mūsų srautas labai gražiai per juos išsiskirsto“, – sakė V. Juraitis.

Jo teigimu, bendras rinkoje pasirašomų sutarčių srautas augo kelis kartus.

„Jeigu lyginsime šios savaitės vidutinę dieną su praeitos savaitės vidutine diena, tai skaičiai išaugę daugiau kaip penkis kartus. Vakar dieną – per vieną dieną – sutarčių buvo pasirašyta apie 30 tūkst. sutarčių rinkoje.

Tai turbūt šiandien, ryt ir poryt, nenustebsiu, jeigu per dieną bus kokie 50-60 tūkst. sutarčių“, – apie bendrą rinkos padėtį kalbėjo V. Juraitis.

Rekomenduoja daugiau nebelaukti, naudotis internetu

„Perlas Energija“ vadovas siūlo nepamiršti ir sutarčių pasirašymo nuotoliu, taip pat sako, kad yra galimybė tai padaryti daugelyje prekybos tinklų, Lietuvos pašte.

„Didžioji dauguma klientų pasirašo nuotoliniu būdu, kur pralaidumas yra be ribų. Kitas patogiausias būdas pasirašyti sutartį yra eiti į fizinį tašką (...), pabandyti prisiskambinti tiekėjui: jis gali atsiųsti sutartį elektroniniu paštu ir vartotojas ją gali patvirtinti“, – vardijo V. Juraitis.
Vilius Juraitis

Anot „Elektrum Lietuva“ rinkodaros ir produktų vystymo vadovės N. Petrauskienės, patarimas gyventojams vienas – jau tikrai nebelaukti ir rinktis tiekėją dabar pat.

„Nes tiesiog nėra priežasčių laukti: elektros kainos stebuklingai nepasikeis, kompensacijos aiškios, tiekėjų pasiūlymai – visiems gyventojų poreikiams. Tad belieka išsirinkti.

Kas naudojasi internetu, geriausia sudaryti sutartį savitarnoje, kitus kviečiame į gyvas aptarnavimo vietas ir Lietuvos pašto skyrius“, – sako N. Petrauskienė.

Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pateikė „Delfi“ naujausią šiandienos statistiką, pagal kurią antrajame liberalizacijos etape, likus kelioms dienoms iki termino, tiekėjo dar nepasirinko 200 tūkst. klientų iš 740 tūkst.

„73 proc. vartotojų priėmė sprendimą ir pasirašė sutartį su savo nauju ir nepriklausomu energijos tiekėju. Laiku nepasirinkę gyventojai, sunaudojantys 1-5 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus, gaus garantinio tiekimo paslaugą. Tokių dar yra apie 200 tūkst.

Tai reikš, kad elektra nebus atjungta, bet už šią paslaugą teks mokėti brangiau, tačiau jaudintis nereikėtų – pasirinkti galima bet kuriuo metu ir po etapo pabaigos“, – portalui komentavo ESO atstovas Paulius Kalmantas.

Jis turėjo omenyje vadinamąjį garantinį tiekimą, kuris paremtas ankstesniojo mėnesio biržos kaina.

Gyventojai gali pasirinkti iš šių tiekėjų: „Ignitis“, „Elektrum Lietuva“, „Enefit“, „Perlas Energija“, „EGTO energija“, „Birštono elektra“, Kauno termofikacijos elektrinė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją