8000 viešbučių apklausą atliko portalas „LateRooms“, rašo britų dienraštis „The Daily Mail“. Ir viešbučių atstovai pabrėžia, kad kasdien sulaukia vis beprotiškesnių reikalavimų.
„Kai kurios mūsų partnerių istorijos yra tikrai neįprastos. Ir tai yra švelniausias žodis, kuriuo galiu jas apibūdinti“, – sakė „LateRooms“ atstovas, pabrėžęs, kad tik „ledkalnio viršūnė“.
Vieno viešbučio darbuotojai pasakojo, kad „Saulėlydžio“ sagos apie vampyrus gerbėjas pareikalavo, kad viešbučio kambaryje būtų pagamintos visišką tamsą užtikrinančios užuolaidos, kad esą apsaugotų jį nuo saulės poveikio.
Kita klientė tuoj po registracijos viešbutyje pareikalavo, kad keli viešbučio darbuotojai visą naktį būdėtų šalimais esančiame kambaryje ir ją saugotų nuo vaiduoklių.
Arba žmogus paprašė atsiųsti į kambarį viešbučio darbuotoją, kad šis jį ...apkamšytų prieš miegą.
Kito viešbučio darbuotojai pasakojo, kad pas juos buvo apsistojusi viena verslininkė, kuri pareikalavo, kad viešbučio personalas į ją kreiptųsi „Jūsų Didenybe“, nors ji tikrai nebuvo jokios karališkosios šeimos nare.
Dar vieno viešbučio svečias trečią ryto užsimanė „McDonald“ „Happy Meal“ komplekso. Bet tai veikiausiai vienas iš „normalesnių“ reikalavimų.
Kaip parodė apklausa, viešbučių darbuotojams yra tekę išgirsti ir lunatiko prašymą uždaryti nakčiai kambaryje, kad jis niekur neišeitų. Arba kitas žmogus paprašė visą viešnagės laiką jį pažadinti tam tikru metu ir perskaityti jam jo horoskopą tai dienai.
Galiausiai atsirado ir žmogus, kuris pareikalavo, kad jo kambaryje virš lovos „skubiai“ būtų pakabintas baltųjų tigrų paveikslas. Ir tai buvo ne vienintelis jos reikalavimas. Jis taip pat pareikalavo viešbučio darbuotojų, kad šie nupirktų jam ... „Haribo“ saldainių.