Kaip ji pasakojo, sekmadienį vakare grįžusi po kelionės skubėjo į artimiausią „Rimi“ parduotuvę nusipirkti šiek tiek maisto, mat žinojo, kad namuose prieš išvykdama visai nieko valgomo nepaliko.

Tačiau ją nustebino, kaip ji buvo pasitikta apsaugos darbuotojo.

Susiję straipsniai

„Atvykau likus 5 minutėms iki jos uždarymo – 21:55 val., – tačiau apsaugos darbuotojas į parduotuvę jau nebeįleido. Likau alkana, nes norėjau nusipirkti maisto po kelionės, ir kiek nusivylusi, nes maniau, kad dar tikrai pavyks apsipirkti. Juolab, kad būčiau pirkusi užkandžius, o ne gabalą mėsos ar torto, kur tikrai reikėtų darbuotojo pagalbos.

Neaišku, kada vėliausiai galima atvykti į parduotuvę, kad dar būtum aptarnautas?“ – klausimą iškėlė Kristina.

Rimi
Rimi
FOTO: ELTA / Josvydas Elinskas

Turi būti aptarnauti iki paskutinės minutės

„Rimi“ atstovė spaudai Eglė Krasauskienė „Delfi“ komentavo, jog išties apmaudu, kad pirkėja turėjo susidurti su tokia patirtimi – taip neturėtų būti.

„Parduotuvės darbo laikas yra toks, koks nurodytas ant parduotuvės durų – tai reiškia iki 22 val. pirkėjai yra įleidžiami.

Tačiau pirkėjai taip pat turėtų turėti mintyje, kad ir kasoje jie gali būti aptarnaujami iki 22 val. Be to, prieš užveriant parduotuvei duris – pirkėjams salėje informaciniu pranešimu pranešama, kad greitu metu parduotuvė užsidarys“, – sakė E. Krasauskienė.

Panašiai tikino ir kitų parduotuvių atstovai – anot jų, neturėtų susiklostyti tokios situacijos, kad pirkėjas neįleidžiamas į parduotuvę dar nepasibaigus darbo laikui. Tačiau ką tokiu atveju daryti, jeigu į parduotuvę jau nebeįleidžia apsaugos darbuotojas, atsakymo sulaukti nepavyko.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės