Nuo vasario 1 dienos bankų ir kredito unijų klientai gali užsisakyti būtiniausių paslaugų krepšelio paslaugą, kainuojančią ne brangiau nei 1,5 euro.
Banko „Nordea“ komunikacijos vadovas Vaidotas Cucėnas DELFI sakė, kad senjorams nuo 60 metų, vaikams iki 18 metų ir studentams iki 22 metų kasdienių paslaugų planą „Viskas viename“ teikia nemokamai.
„Įprastai šis planas kainuos 1,5 euro per mėnesį. Pasirinkus šį planą klientas gaus bekontaktę debetinę kortelę, galės išsigryninti iki 600 eurų per mėnesį, atlikti neribotą skaičių eurinių mokėjimų, įskaitant ir mokėjimus už komunalines paslaugas“, – pasakojo jis.
V. Cucėnas sakė, kad trečiadienį internetu, telefonu ir poskyriuose klientų, užsisakančių šią paslaugą srautas yra išaugęs 15 kartų.
„Pastebėjome, kad dažniausiai žmonės užsisako planą „Viskas viename“, klientų, kurie užsisako tik pagrindinės sąskaitos planą yra tik vienetai. Mes džiaugiamės, kad klientai pasirenka racionalų planą, kuris geriausiai atitiks jų kasdienės bankininkystės lūkesčius. Tokio klientų aktyvumo ir susidomėjimo jau seniai neturėjome“, – kalbėjo jis.
V. Cucėnas pastebėjo, kad šiuo metu Lietuvoje mokosi 133 tūkst. studentų, gyvena 719 tūkst. senjorų, kuriems per 60 metų ir yra 518 tūkst. vaikų.
„Manome, kad šiam segmentui reikėtų suteikti palankesnes sąlygas, kadangi tai yra pakankamai didelė gyventojų grupė. Klientams, kurie plano dar nepasirinko, mes ketiname dar papildomai apie tai priminti“, – sakė „Nordea“ atstovas.
SEB pasiūlė anksčiau
SEB banko produktų plėtros skyriaus vadovas Gintautas Giržadas DELFI sakė, kad SEB bankas paslaugų planus tiek privatiems, tiek verslo klientams siūlo ne pirmus metus.
„Šiandien SEB bankas turi kelis šimtus tūkstančių paslaugų planų naudotojų. Per sausio mėnesį užfiksuota net keliasdešimt tūkstančių naujų paslaugų planų turėtojų, o padidėjusį klientų susidomėjimą stebime nuo pat praeitų metų lapkričio, kai pristatėme atnaujintus ir naujus paslaugų planus, pritaikytus pagal klientų poreikius ir dar labiau individualizuotus“, – sakė jis.
G. Giržadas pridūrė, kad dalis klientų atnaujintus paslaugų planus pasirinko dar prieš vasario 1 dieną.
„Šiandien jaučiame šiek tiek padidėjusį klientų susidomėjimą atnaujintais paslaugų planais, tačiau ypatingo kliento srauto padidėjimo banko skyriuose nėra“, – sakė jis.
„Swedbank“ ir DNB didesnių srautų nefiksuoja
„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius DELFI sakė, kad padidėjusio klientų srauto dėl trečiadienį pristatytos pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugos neužfiksavo nei „Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniuose, nei telefonu.
„Apie tai, kad pristatysime šį paslaugų rinkinį, klientai žinojo jau anksčiau, tad besidomintieji turėjo galimybę pasikonsultuoti iš anksto. Dauguma jų teiravosi, kokie yra esminiai skirtumai tarp „Swedbank“ paslaugų planų ir pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugo“, – teigė jis.
S. Abraskevičius sakė, kad „Swedbank“ paslaugų planais, kurie buvo pristatyti praėjusių metų gruodžio mėnesį, šiuo metu naudojasi jau daugiau nei 170 tūkst. „Swedbank“ klientų.
DNB banko atstovas spaudai Valdas Lopeta taip pat sakė, kad didesnio, nei įprasta, klientų srauto trečiadienį neužfiksavo, nes savo kainodarą pakeitė ir mokėjimo už paslaugas krepšelius pristatė dar lapkritį.
„Nuo to laiko jau 118 tūkst. mūsų klientų pasirinko vienokius ar kitokius krepšelius, todėl galima sakyti, kad mes tą suaktyvėjimą patyrėme anksčiau. Be to, mūsų klientams sudarėme galimybes krepšelius pasirinkti ir užsisakyti tiesiog internetu, todėl tam į banko skyrių ateiti nereikia“, – pasakojo jis.
Lietuvos banko nustatytą krepšelį sudaro sąskaitos atidarymas, elektroninė bankininkystė ir prisijungimo prie jos priemonė (kodų kortelė ar generatorius), neribotas gautų lėšų eurais įskaitymas, grynųjų pinigų įmokėjimas, mokėjimo kortelė, 10 ar daugiau bet kokių pervedimų eurais internetu per mėnesį, 550 eurų išgryninimas bankomate (ar kita banko nustatyta suma).
Naują paslaugą žmogus turi užsisakyti pats, taip pat bet kada gali jos atsisakyti.