Ilgamečiam asociacijos pirmininkui – net 7 metus LiMA vadovavusiam Simonui Bartkui suteiktas garbės nario statusas, į valdybą jis nekandidatavo, rašoma „Lietuvos marketingo asociacijos“ pranešime spaudai.
Kaip skelbiama pranešime spaudai, „Per daugiau nei dešimtmetį nuo asociacijos įkūrimo stipriai pasikeitė tiek ji pati, tiek požiūris į marketingą. LiMA – tai pirmiausia yra žmonės, jų sukauptos žinios ir patirtys – labai džiaugiuosi, kad išaugome į organizaciją, vienijančią daugiau nei 700 įvairiausių sričių marketingo specialistų. O kai mūsų šitiek daug, galima drąsiai teigti, jog marketingas Lietuvoje lygu LiMA, – sako iki šiol LiMA valdybos pirmininko pareigas ėjęs, LiMA garbės narys S. Bartkus. – Kiekvienais metais asociacija auga ir stiprėja, o kartu su tuo daugėja ir iššūkių. Tikiu, kad išrinkta naujoji valdyba padarys daug, net daugiau nei buvo padaryta ligi šiol – į valdybą šiais metais išrinkti tikri savo srities profesionalai. Linkiu jiems sėkmės ir ryžto“.
LiMA valdybos nariais 2016-2017 metų kadencijai tapo: „Metų marketingo vadove“ 2015 m. išrinkta BIOK laboratorijos rinkodaros vadovė Romualda Stragienė, beveik 20 metų strateginių pardavimų ir marketingo konsultavimo patirtį turintis ir šiuo metu „Alna group“ marketingui vadovaujantis Rytis Buračas, bendrovės „Švyturys - Utenos alus“ marketingo direktorius Laimis Balčiūnas, kavos barų tinklo „Coffee Hill" vadovė Ieva Semaškienė, telekomunikacijų bendrovės „Ruptela“ marketingo vadovas Aleksandras Golod, daugiau nei 13 metų patirties marketinge turintis verslininkas, įmonės „Ekolife“ vykdantysis direktorius Alenas Gražulis, reklamos tinklo „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis, turintis trylikos metų darbo patirtį rinkodaros srityje bei aktyviai dalyvaujantis edukacinėje marketingo veikloje.
Pasak Simono Bartkaus, asociacija dar niekada nebuvo tokia stipri kaip yra šiandien, tiek padidėjusio žmonių ir renginių skaičiaus atžvilgiu, tiek veiklos kokybe. 2015 asociacijai tikrai buvo įsimintini: pirmą kartą Lietuvoje surengti metų marketingo vadovo rinkimai, surengtas rekordinis LiMA renginių skaičius – jų buvo net 140, o į didžiausią renginį – konferenciją „LiMA Day Vilnius 2015“ susirinko 350 dalyvių iš visos Lietuvos. Labai svarbus žingsnis marketingo profesinės kompetencijos lygio kėlimo link buvo tai, kad LiMA pasirašė sutartį su Nyderlandų marketingo institutu dėl tarptautinio marketingo profesinio sertifikavimo diegimo Lietuvoje – nuo 2016-ųjų metų marketingo specialistai galės įgyti diplomus, pripažįstamus tarptautiniu mastu.
Primenama, kad Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Pagal asociacijos įstatus, organizacijos valdyba renkama kas du metus visuotinio narių susirinkimo metu. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai, o pirmininkas renkamas iš išrinktų valdybos narių. LiMA vienija 730 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.