„Jau kelias dienas prie laiptinės durų lauke stūkso tikras sąvartynas: šiukšlių maišai, baldai, lentos, net kai kurios buto sienos. Nežinau, kuris tiksliai kaimynas darėsi remontą, bet tokią betvarkę palikęs pilietis, manau, turėtų už tai atsakyti“, – laiške LRT.lt piktasi sostinės Šeškinės mikrorajone, Ukmergės g., gyvenanti Loreta.
Moters atsiųstose nuotraukose iš tiesų matyti, kiek daug stambių atliekų priversta prie įėjimo į daugiabutį: dėžių, kilimų, baldų, lentų. Tokia situacija esą yra jau kelias dienas, o šiukšlių išvežimu besirūpinanti įmonė šių atliekų nepasiima.
„Manau, kad jiems ir nepriklauso jų vežti“, – įsitikinusi vilnietė.
Savo ruožtu „VSA Vilnius“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Martynas Surplys tinklalapiui LRT.lt teigia, kad, žiūrint formaliai, šioje situacijoje atsakyti ir šiukšlių krūvą sutvarkyti turėtų ją suvertęs gyventojas.
„Apie situaciją prie Ukmergės g. 208 namo žinome ir neatsakingai gyventojo suverstą statybinių šiukšlių krūvą jau baigiame tvarkyti bendradarbiaudami su už teritorijos priežiūrą atsakinga įmone. Didžioji dalis atliekų, kiek tilpo į pirmąjį reisą, jau išvežta ir artimiausiu metu bus sutvarkytos likusios atliekos“, – patikina vadovas.
Atliekų tvarkytojai, susidūrę su panašiomis situacijomis, dažniausiai esą būna geranoriški ir savo iniciatyva sutvarko aplinką, nors to galėtų ir nedaryti.
Pasak M. Surplio, stambiagabaritės ir statybinės atliekos skiriasi. Vykdydamas remontą, gyventojas esą privalo pasirūpinti susidarančių statybinių atliekų išmetimu, užsisakydamas specialią paslaugą.
