„Deja, mes niekada nediskutuojame spekuliacijų apie naujus skrydžius prieš bet kokį oficialų paskelbimą“, - rašoma BNS atsiųstame „British Airways“ komentare.

Lietuvos oro uostų komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė BNS praėjusią savaitę tvirtino, jog išlieka galimybė, kad naują tradicinę aviakompaniją maršrutui Vilnius-Londonas pavyks pritraukti iki kitų metų vasaros sezono.

Ji sakė, kad kalbamasi ne tik su Didžiosios Britanijos vežėjais.

„British Airways“ jau yra skraidžiusi iš Londono į Vilnių - skrydžius ji pradėjo 1998 metais, tačiau 2000-aisiais juos nutraukė ir vėl grįžo 2005-ųjų kovą.

2006-ųjų rudenį bendrovė vėl nutraukė skrydžius, teigdama, kad jie nėra pelningi, o 2007-ųjų pabaigoje nutraukė ir atstovybės Vilniuje veiklą.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius sako, jog atokesni Stanstedo ir Lutono oro uostai, į kuriuos dabar skraidoma iš Lietuvos, verslininkams netinka, todėl norima pritraukti skrydžių į vieną iš trijų pagrindinių oro uostų: į Londono Sičio, Heatrow ar Gatwicko.

Meras pabrėžė, kad svarstoma parama negarantuoja, kad skrydis atsiras.

Tradicinės aviakompanijos, pavyzdžiui, „British Airways“ tiesioginis skrydis tarp Vilniaus ir Londono yra prioritetinė Lietuvos oro uostų kryptis, kurią bandoma sukurti jau ne vienerius metus.

Šiuo metu į Londoną iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidina tik pigių skrydžių įmonės - Vengrijos „Wizz Air“ ir Airijos „Ryanair“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)