Pasak įmonės vadovo Luko Ylos, karantino poveikis vartotojų įpročiams buvo žaibiškas ir didžiulis, o susiklosčiusi situacija tapo gera paskata įgyvendinti anksčiau puoselėtas idėjas, kurios padėjo operatyviai adaptuotis prie pasikeitusios verslo aplinkos.
„Ilgalaikėje strategijoje esame sau įsivardinę, kad transportavimo srityje naujas paslaugas kursime nuolat. Pasinaudodami sukaupta patirtimi, siekiame toliau išlaikyti agresyvų įmonės augimą, todėl žengiame į prekių pristatymo sritį“, – aiškino L. Yla.
Jo teigimu, prekių ir siuntų pristatymo tą pačią dieną paslaugą įmonė savo planuose turėjo jau ilgą laiką. Ryžtis jos startui anksčiau nei buvo numatyta nuspręsta įvertinus stabilų el. prekybos augimą ir stulbinamai karantino metu išaugusį vartotojų poreikį apsipirkti internetu bei gauti prekes į namus.
Anot L. Ylos, skirtingai nei daugelis šiuo metu rinkoje veikiančių panašių paslaugų teikėjų, „CityBee“ taikys ypač supaprastintas procedūras, kad greitu siuntų pristatymu galėtų pasinaudoti ne tik didieji verslai, bet ir smulkios įmonės. Pastarosioms turėtų imponuoti išskirtinis lankstumas ir patraukli kainodara.
Kol kas greitųjų siuntų, kurių svoris neviršija 20 kilogramų, paslaugą bendrovė teikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Suplanuota, kad visi užsakymai, pateikti iki 18 val., bus įvykdomi tą pačią dieną, jei siuntos gavėjas yra iš to paties miesto. Ši paslauga siuntėjui kainuos fiksuotą sumą – 2,49 EUR.
Tokia pati „CityBee Delivery“ paslaugos teikimo tvarka galios ir savaitgaliais, o esant poreikiui, klientai turės galimybę užsisakyti ir ypatingai greitą siuntos pristatymą per vieną valandą.
„Prieš paleidžiant šią paslaugą daug galvojome apie smulkųjį ir vidutinį verslą. Būtent jiems šis laikotarpis yra sunkiausias, o kiekvienas įvykdytas pardavimas – aukso vertės. Todėl pasistengėme, kad būtume prieinami ir tinkami įvairaus dydžio el. parduotuvėms, gėlių pardavėjams ir kitiems smulkiesiems verslams, kurie dar tik žengia į prekybą internete“, – aiškino L. Yla.
Pasak jo, „CityBee Delivery“ savitarnos įrankis sukurtas taip, kad galima būtų greitai suvesti siuntas ir valdyti užsakymus, kiekvienas klientas galėtų sutarti individualų siuntų surinkimo laiką – nuo vieno iki trijų kartų per dieną.
Penktadienį startavusi greitųjų siuntų paslauga jau spėjo sulaukti ir pirmųjų užsakymų. L. Yla teigė, kad dėl partnerystės vyksta derybos su keliomis dešimtimis šalies įmonių.