„Dirbdami visuomet stengiamės įsiklausyti į keleivių norus ir pastebėjimus. Tad ir šį kartą nusprendėme padaryti tai, ko nedaro kitos stotys - dirbti visą parą. Keleiviai saugiai galės laukti autobuso laukimo salėje. Tai ypač aktualu šaltesniu metų laiku. Tegul keleiviai autobuso laukia šiltoje bei šviesioje stotyje ir išvyksta tik su geriausiais įspūdžiais”, - pranešime cituojama Kauno autobusų stoties vadovė Laima Pakusienė.
Stotyje visą parą dirbs apsauga, tad stoties keleiviai galės jaustis saugiai ir nakties metu. Autobusų kasos dirbs įprastu laiku, iki 22 valandos, bet keleiviai bilietus galės įsigyti tiesiogiai autobuse ar savitarnos terminaluose.
„Stotyje nakties metu veiks visos svarbiausios paslaugos - keleiviai galės matyti informaciją ekranuose apie autobusų atvykimą ir išvykimą realiu laiku, įsigyti bilietą savitarnos kasose ar tiesiog nueiti į tualetą. Manau esame pirmieji šalyje ir vieni iš nedaugelio Europos autobusų stočių, dirbsiančių visą parą”, - kalbėjo stoties vadovė.
Nakties metu keleiviai iš Kauno autobusų stoties vyksta tarpmiestiniais ir tarptautiniais maršrutais. Vis tik pastarųjų yra didžioji dalis.
„Dalis tarptautinių kelionių vykdoma nakties metu, kad kelionės tikslas būtų pasiekiamas kitos dienos pradžioje. Taip stengiamasi išvengti spūsčių miestuose. O ir keleiviams patogu ilgesnės kelionės metu nusnūsti naktį. Džiugu, kad keleiviai Kauno autobusų stotyje priimami svetingai bet kuriuo paros metu“, - kalbėjo tarptautinių kelionių organizatoriaus „Eurolines“ vadovas Edmundas Pavlovas.
Nuo 23 valandos keleiviai į Kauno autobusų stotį galės patekti pro įėjimą nuo autobusų išvykimo aikštelių.
Kauno autobusų stotis yra didžiausio keleivių srauto sulaukianti stotis Lietuvoje. Per parą stotyje apsilanko virš 10 000 keleivių bei 700 autobusų.