„Nepaisant Vyriausybės sprendimo įšaldyti dalį lėšų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, atsakingai laikysimės mums keliamų reikalavimų ir vykdysime savo įsipareigojimus profesionaliai atlikti kelių priežiūros darbus visoje Lietuvoje, darniai prisidėti prie saugios kelionės“, – teigiama bendrovės atsiųstame R. Rutėno komentare.
Vyriausybė pasitarime praėjusią savaitę pritarė Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų naudojimo 2020 metų sąmatai.
145 mln. eurų numatyta skirti valstybinės reikšmės rajoniniams keliams ir vietinės reikšmės keliams su žvyro danga asfaltuoti, magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 89,40 iki 107,00 km rekonstravimui, Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. Žiedinės sankryžos Klaipėdoje rekonstravimui ir dviejų lygių sankryžos Vilniuje, Žirnių g., Liepkalnio g. ir Minsko pl., rekonstravimui.
Valstybinės reikšmės kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, kad šis tinklas veiktų, numatyta skirti 246 mln. eurų.
Bendrovei „Kelių priežiūra“ numatyta lėšų suma – 76 mln. eurų.
Iš viso 2020 metais Kelių priežiūros ir plėtros programai skirta 524 mln. eurų.
Projektui nepritaria Lietuvos savivaldybių asociacija (LSA), Šiaulių regiono plėtros taryba ir Ukmergės rajono savivaldybė. LSA savo pastabose pažymėjo, kad KPPP lėšų rajono savivaldybėms teks 43 proc. mažiau nei pernai.