„Nuo gegužės darbą paliko 24 autobusų vairuotojai. Jie nepatenkinti mažomis algomis. Aš jiems pritariu. Vyrui „ant popieriaus“ uždirbant tik 2 tūkst. litų tikrai sunku išlaikyti šeimą“, - pastebėjo bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė.

Uostamiesčio vairuotojų atlyginimai yra mažesni nei vilniečių ar kauniečių. Dar šiais metais klaipėdiečiams atlyginimus norima pakelti iki 3 tūkst. litų.

Dėl vairuotojų trūkumo neretai į reisą vietoj 50 išvažiuoja tik 47 autobusai. Todėl nesugebama tiksliai važinėti pagal nurodytą grafiką.

„Turime prisipažinti, kad Klaipėdoje autobusų bilietai yra palyginti pigūs tik jų vairuotojų atlyginimo sąskaita. Jei kelsime atlyginimus, gali tekti padidinti ir bilieto kainą“, - mano Klaipėdos miesto mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Viačeslavas Karmanovas pridūrė, kad pakelti atlyginimus vairuotojams būtų galima ir visuomeninį transportą papildomai paremiant iš miesto biudžeto.

Miesto taryboje bus sprendžiama, kokiu būdu rasti pinigų pakelti vairuotojams atlyginimus.

Dar daugiau pinigų reikės norint atnaujinti miesto autobusų parką. Ketinama pirkti nebe naudotus, o naujus autobusus, kurių vieno kaina siekia iki milijono litų.

„Kiekvieno miesto garbės reikalas turėti gražius ir tvarkingus autobusus. Tai svarbu ne tik dėl miesto įvaizdžio, bet ir visuomeniniu transportu besinaudojantiems žmonėms“, - aiškino J.Daugininkienė.

Pastebėta, kad naudotų autobusų pirkti neapsimoka, nes jie nuolat genda ir tampa beverčiai.

Atlyginimus kelti reikėtų ir todėl, kad dirbti liktų geri specialistai.

Anot autobusų parko direktorės, vairuoti ir remontuoti milijonus kainuojančią techniką patikėti bet kam negalima.

„Jei atlyginimai padidės paprastiems darbuotojams, daugiau uždirbsiu ir pati“, - prisipažino J.Daugininkienė.