Uosto vadovo Algio Latako teigimu, artimiausiu metu planuojama pradėti uosto bangolaužių rekonstrukciją.
„Rengiamas techninis projektas, kurį įgyvendinus laivybos kanale šiaurinėje uosto dalyje iki pirmojo laivų apsisukimo rato bus pasiektas 17 metrų gylis“, – pranešime sakė A. Latakas.
Uoste šiemet iki 14,5 metrų išgilinta Malkų įlankos akvatorija, rekonstruotos „Begos“ ir Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) naudojamos krantinės, pailgintas Centriniame Klaipėdos terminalo pirsas, prie kurio galės švartuotis didesni – 230 metrų ilgio laivai. Iki šiol juo galėjo naudotis iki 200 metrų ilgio laivai.
Išgilinus Malkų įlanką, numatyta rekonstruoti Vakarų laivų gamyklos, Malkų įlankos terminalo, Klaipėdos konteinerių terminalo krantines, čia galės švartuotis didesni laivai.
Be to, pradėta „Klaipėdos naftos“ krantinių rekonstrukcija, jų gylis sieks 17 metrų, o vienu metu bus galima švartuoti nebe du, o tris tanklaivius.
2020–2023 metais uostas į infrastruktūrą planuoja investuoti 352 mln. eurų, iš jų 135 mln. eurų – ES lėšos.