Daugiau trikdžių kaimyninės šalies keliuose krovinius vežantiems vilkikams buvo tik pirmą ar antrą žemdirbių protestų dieną, o kiek ilgiau jie užsitęsė ties Vokietijos ir Lenkijos siena. Tad vežėjai labai dideliais nuostoliais, bent jau kol kas, nesiskundžia.
„Asociacijai priklausantys vežėjai, kurie pastarosiomis dienomis keliavo per Lenkiją informavo, kad, iš esmės, didelių problemų nepatyrė. Sumaišties kilo nebent tuo metu, kai buvo nukreipiama į aplinkkelius, nes kartais nepavykdavo rasti tinkamo kelio. Tekdavo grįžti atgal ir ieškoti apvažiavimo iš naujo. Tad savaime suprantama, kad jeigu reikia rinktis apvažiavimą, o jį dar ne iškart ir randi, tuomet sudeginama daugiau laiko ir kuro, kas vežėjui vis tiek kainuoja papildomus kaštus“, – pranešime cituojamas V. Milėnas.
Vis tik, pasak asociacijos „Linava“ generalinio sekretoriaus, tarptautiniais maršrutais į Vakarus vykstantiems krovinių ir keleivių vežėjams ir toliau rekomenduojama išlikti budriems, kadangi protestai gali atsinaujinti.
ELTA primena, kad visoje Lenkijoje praėjusį trečiadienį prasidėjo ūkininkų protestai, į kuriuos sukvietė ūkininkų profsąjunga „Solidarnosc“.
Lenkų ūkininkai protesto akciją buvo surengę ir kovo pradžioje. Jos metu buvo iš dalies blokuojamas kelias tarp Kalvarijos ir Lenkijos Suvalkų apskrities Budzisko kaimo. Beveik savaitę trukusios akcijos metu buvo tikrinami transportuojamų ukrainietiškų grūdų kiekiai.
Anksčiau Lenkijos ūkininkai blokavo kelius į Ukrainą, taip pat – pagrindinį šalies greitkelį į Vokietiją. Protestuojama dėl, lenkų žemdirbių vertinimu, nesąžiningos konkurencijos, nes ukrainiečių grūdai yra pigesni ir mažina produkcijos kainas visoje Europoje.