„Rytoj Seime motorinių transporto priemonių taršos mokestis nebus teikimas. Tikimės, kad bus vėliau teikiamas“, – sakė jis, tačiau negalėjo patikslinti datos, kada tai galėtų vykti.
Kodėl teikimas nukeltas M. Gailius paaiškino taip: „Antradienį Seimo posėdyje buvo teikiami Aplinkos ministerijos paketai, buvo paprašyta pertraukos. Jie atidėti ir nustumti į ketvirtadienį. Taip susidarė teisės aktų projektų kamštis“.
Tuo metu Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ narys Algirdas Butkevičius „Delfi“ papasakojo, kad pats S. Gentvilas jam aiškino, jog mokestis neteikiamas, nes kai kurie ministrų kabineto nariai nesiruošia jam pritarti.
„Tai jis nesiruošia būti tam tikra politine auka ir nesiruošia nešti šio įstatymo projekto į Seimą.
Jis apskritai kol kas yra tokios nuomonės. Gal jį kas nors privers tą daryti. Bet pirma turi ministrų kabinetas pritarti“, – sakė buvęs premjeras.
Pastebėjus, kad Vyriausybė lapkritį jau yra pritarusi Motorinių transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektui, A. Butkevičius nurodė, kad su S. Gentvilu kalbėjosi praėjusią savaitę.
„Jis buvo mano kabinete praėjusią savaitę ir mes kalbėjomės. Sakė, kad jam ar po to, ar kaip pasakė, kad kai kurie ministrai nepritars. Gal Seime jam nepritars“, – sakė jis.
M. Gailius „Delfi“ sakė, kad dėl nepalaikymo iš kai kurių ministrų ir projekto pateikimo šios Seimo sesijos metu turėtų pasitikslinti.
Kaip skelbta, naujasis automobilių taršos mokestis 2023 metais galėtų siekti nuo 29,3 iki 470,63 euro per metus. Skaičiuojama, kad iki 2025 metų gyventojai vidutiniškai mokėtų po 138 eurus, o tada mokesčiai padvigubėtų.